موزیلا در تلاش برای رفع باگ مرورگر فایرفاکس

موزیلا در تلاش است تا به زودی باگ مرورگر فایرفاکس که باعث از کار افتادن پسوندها در این مرورگر می‌شود را برطرف کنند.

موزیلا در تلاش برای رفع باگ مرورگر فایرفاکس

اخیرا برخی از کاربران مرورگر فایرفاکس مدعی شده‌اند در حین استفاده از این مرورگر ناگهان هشداری دریافت کرده و پس از آن دیگر قادر به نصب و استفاده از پسوندها( extensions) نبوده‌اند. موزیلا با تایید این مشکل پیش آمده، علت آن را باگ موجود در مرورگر فایرفاکس دانست. دست‌اندرکاران موزیلا در تلاش برای رفع مشکل ایجاد شده هستند و متعهد شده‌اند تا به زودی باگ را برطرف کنند.

موزیلا در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد: مهندسان ما باگ ایجاد شده را به طور دقیق شناسایی کردند و پس از برطرف سازی آن، کاربران می‌توانند به راحتی با راه‌اندازی مجدد مرورگر خود بدون مشکل از فایرفاکس استفاده کنند. طبق اعلامیه موزیلا آن دسته از کاربرانی که از پیش تعدادی از extensions را نصب کرده بودند و حالا قادر به استفاده و هم‌‎چنین حذف آن‌ها نیستند باید با مراجعه به سایت رسمی موزیلا Patch مخصوص را دریافت و پس از هماهنگ سازی مرورگر با کدهای مخصوص دوباره اقدام به نصب و استفاده از extensions بکنند.

بسیاری از کاربران فایرفاکس ضمن تقدیر از سرعت عمل موزیلا برای رفع مشکل به وجود آمده از مدیران این شرکت خواستند از بروز هرگونه مشکل مشابه در آینده جلوگیری کنند. با توجه به رقابت شدید بین مروگرهای محبوب فایرفاکس و کروم و حتی اینترنت اکسپلورر در جذب هرچه بیشتر کاربران اینترنت به سمت خود بروز هرگونه مشکل و نقص در عملکرد این مرورگرها می‌تواند صدمات بسیار زیادی به اعتبار آن‌ها وارد کند و در مدت زمانی کوتاه تعداد کاربران‌ آن‌ها را به طور گسترده‌ای کاهش دهد.

موزیلا با ارسال پیام‌هایی برای کاربران فایرفاکس به همه آن‌ها اطمینان داده، سریع‌ترین و ایمن‌ترین خدمات را به وجود آورده است و ضمن شناسایی هرگونه مشکلی به سرعت آن را برطرف می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها