ماجرای زندگی جوان چینی که یک قاشق را قورت داد

یک جوان چینی بعد از قورت دادن قاشق یک سال زندگی کرد او بعد از یک سال به پزشک مراجعه کرد.

ماجرای زندگی جوان چینی که یک قاشق را قورت داد

یک جوان چینی که ۲۶ سال سن داشت می خواست در یک شرط بندی پیروز شود او می خواست با ترفندی خاص قاشق را در یک نوشیدنی مخفی کند اما با شکست مواجه شد و مجبور شد قاشق را قورت دهد این جوان چینی یک سال قاشق را در معده اش نگهداشت و زندگی کرد بعد از یک سال به دلیل درد شکم و تنگی نفس به دکتر رفت و پزشکان متوجه شدند که در معده اش وجود دارد و تصمیم گرفتند بدون عمل جراحی قاشق را از دهان این جوان در بیاورند در ادامه ماجرای قورت دادن قاشق توسط جوان چینی را بخوانید.

قورت دادن قاشق توسط جوان چینی

تا به حال به این فکر کرده‌اید اگر قاشق یا چنگالی را ببلعید چه اتفاقی برای بدنتان خواهد افتاد؟ یک شهروند ۲۶ ساله اهل سین کیانگ یک قاشق فلزی را به مدت یکسال در معده اش نگه داشت و زندگی کرد. او که می‌خواست در یک شرطبندی پیروز شود و با یک ترفند قاشق داخل نوشیدنی‌اش را ناپدید کند، با شکست مواجه و مجبور شد آن را قورت دهد.

درد شکم بعد از قورت دادن قاشق

بعد از یکسال جوان چینی به دلیل درد شکم و تنگی نفس به پزشک مراجعه کرد. پزشکان بعد از مشاهده عکس رادیولوژی شوکه شدند. اما بیمار تعجب نکرد، چون به یاد داشت که یکسال پیش قاشقی را قورت داده بود؛ در این یکسال او هیچ مشکلی نداشت.

بیمار چینی

پزشکان تصمیم گرفتند تا بدون عمل جراحی و باز کردن شکم قاشق را از دهان بیمار بیرون بکشند و تنها او را بیهوش کنند. به نظر پزشکان قاشق تنها به مری آسیب زده است و به زودی جراحت آن بهبود خواهد یافت.

منبع: نیک صالحی

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها