کشف دو هزار عدد قرص و دارو‌های روانگردان در عباس آباد

فرمانده انتظامی عباس آباد، از کشف ۲ هزار عدد انواع قرص و دارو‌های مخدر قاچاق و روانگردان در این شهرستان خبر داد.

کشف دو هزار عدد قرص و دارو‌های روانگردان در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع قرص ،داروی مخدر و روانگردان توسط متصدیان دو واحد صنفی عطاری در سلمانشهر موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت و درمان این شهرستان، در بازرسی از محل فعالیت متهم ۲ هزار عدد انواع قرص‌های مخدر و روانگردان، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه دارو‌های مخدر عاملی مهم و مخاطره آمیز برای بهداشت و سلامت جوامع بشری است، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

وی با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است از شهروندان خواست: برای مقابله با ترویج مصرف مواد مخدر جوانان و فرزندان خودرا از عوارض مصرف این بلای خانمانسور آگاه کنند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها