واکنش AFC به قهرمانی زنیت با حضور سردار آزمون

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم فوتبال زنیت با همراهی سردار آزمون را بازتاب داد.

واکنش AFC به قهرمانی زنیت با حضور سردار آزمون

به دنبال قهرمانی تیم زنیت سن پترزبورگ در رقابت‌های لیگ برتر روسیه با حضور سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل حضور سردار در این تیم، این خبر را بازتاب داد.

این سایت نوشت، زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون روز شنبه با تساوی یک بر یک برابر احمد گروژنی و پس از شکست ۲بر صفر لوکوموتیو مسکو (نزدیکترین تعقیب کننده این تیم) برابر آرسنال تولا، برای پنجمین بار قهرمان روسیه شد.

در فاصله سه بازی باقیمانده تا پایان فصل، زنیت با اختلاف ۹ امتیاز نسبت به تیم رده دومی لوکوموتیو و نتایج بهتر در دیدار‌های رو در رو برابر این تیم، بابت قهرمانی آسوده خاطر و مطمئن است.‌ای اف سی نوشت، این اولین قهرمانی زنیت در ۴ سال گذشته و فصلی عالی برای سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایران است که ۱۲ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است.‌ای اف سی در ادامه به گزارش بازی دو تیم پرداخت و نوشت احمد بر بازی مسلط بود، ولی ضعف تمام کنندگی و دروازه بانی خوب گلر زنیت،۱۳هزار هوادار این تیم را مایوس کرد.

در دقیقه ۳۳ سباستین دریوسی مهاجم برزیلی زنیت این تیم را پیش انداخت، اما گل او آفساید و مردود اعلام شد.

در دقیقه ۱۰ نیمه دوم اسماعیل هافبک برزیلی احمد این تیم را پیش انداخت، اما در فاصله ۳ دقیقه به پایان مسابقه دریوسی بازی را به تساوی کشاند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رسول
    0

    عالی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها