کوروش ملکی: وقت‌های تلف شده بازی ما و نفت ۹ دقیقه نبود

از نگاه کوروش ملکی، سنگربان تیم فوتبال سپیدرود رشت دیدار مقابل نساجی قائمشهر نقش مهمی در سرنوشت این تیم خواهد داشت.

کوروش ملکی: وقت‌های تلف شده بازی ما و نفت ۹ دقیقه نبود

کوروش ملکی با اشاره به تساوی یک - یک تیمش در بازی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: هدف ما در این بازی چیزی جز برد نبود و تا ثانیه‌های آخر هم به هدف‌مان رسیده بودیم، ولی متأسفانه همه چیز در آخرین لحظه عوض شد. ما در این بازی کاملاً مستحق برد بودیم، ولی اتفاقات حاشیه‌ای و اشتباهات داوری باعث شد تا به حق‌مان نرسیم. همه دیدند که در ورزشگاه چه شرایطی ایجاد شده بود. ما جدا از مسائل فنی باید با چیزهای دیگر هم در این بازی می‌جنگیدیم.

وی همچنین در مورد مهار پنالتی نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: من تا آخرین لحظه صبر کردم و برای مهار توپ عجله‌ای نداشتم. خوشحالم که آن پنالتی را گرفتم، ولی دوست داشتم تیمم برنده شود. متأسفانه داور در این بازی 9 دقیقه وقت اضافه گرفت در حالی که وقت‌های تلف شده 9 دقیقه نبود. ما در این بازی از رسید به حق‌مان محروم شدیم و دیدید که پنالتی هم چگونه گرفته شد. اگر این بازی را می‌بردیم قطعاً وضعیت‌مان در دو بازی پایانی بهتر می‌شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال ماندن سرخپوشان رشتی در لیگ برتر تصریح کرد: دو بازی خیلی سخت با نساجی و استقلال تهران داریم و باید خوب امتیاز بگیریم. کار ما سخت است، ولی ناامید نیستیم. بازی با نساجی که در زمین خودمان برگزار می‌شود، نقشم مهمی در سرنوشت سپیدرود دارد. ما باید این بازی را ببریم تا با انگیزه‌ای بالا برابر استقلال قرار بگیریم. ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها