خبرفوری گزارش می‌دهد؛

گرانی کتاب یا بنزین؛ کدام یک شرایط خانواده را سخت‌تر می‌کند؟+ ویدئو

دوربین و میکروفون خبرفوری این بار میان مردم آمد و از آن‌ها پرسید، کتاب تا چه میزان به کالای اساسی زندگی آن‌ها تبدیل شده است؟

گرانی کتاب یا بنزین؛ کدام یک شرایط خانواده را سخت‌تر می‌کند؟+ ویدئو

به گزارش گروه اجتماعی خبر فوری ، نمایشگاه کتاب امسال تهران هم به فعالیت خود پایان داد. بسیاری از مخاطبان کتاب اما امسال به افزایش قیمت این کالا انتقاد کردند و اعتقاد داشتند که گرانی کاغذ باعث شده تا آن‌ها نتوانند کتاب مورد نظرشان را تهیه کنند.

باتوجه به میزان تورم‌ و افزایش قیمت اغلب کالاهای ضروری در کشور، اما مردم آنطور که باید به افزایش قیمت کتاب واکنش نشان ندادند و به نظر می‌رسد که کتاب هنوز به کالای اساسی در سبد کالا تبدیل نشده است و گرانی آن آنطور که باید به خانواده‌ها فشار وارد نکرده است.

چند روز گذشته و همزمان با انتشار شایعه خبر افزایش قیمت به میان مردم آمدیم و از آن‌ها پرسیدم که گرانی کدام کالا می‌تواند ضربه مهلکی به خانواده وارد کند؟ کتاب یا بنزین؟

شما هم نظر دهید و بگویید چه قدر از بودجه خانواده‌تان را به کتاب اختصاص می‌دهید و چه قدر گرانی این کالا برایتان اهمیت دارد؟

33

حجم ویدیو: 49.00M | مدت زمان ویدیو: 00:06:01 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آیدین
    0

    اینارو ول کن از گرانی خوراک بگو از اینکه فقط ۲۰درصد حقوق رو بردن بالا ولی مواد غذایی برخیاش تا ۵برابر هم گرون شدن تن ماهی رو ۲ سال پیش ۴تومن میخریدیم الان شده ۱۴تومن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها