نحوه فعالیت سینماها و صنوف غذایی در ماه رمضان/ برخورد پلیس با مصادیق روزه خواری

رییس پلیس پایتخت در آستانه ماه مبارک رمضان از برخورد با افرادی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، خبر داد.

نحوه فعالیت سینماها و صنوف غذایی در ماه رمضان/ برخورد پلیس با مصادیق روزه خواری

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از مرکز بازپروری و نگهداری از معتادان متجاهر سروش ، با حضور در جمع خبرنگاران درباره تدابیر پلیس برای ماه مبارک رمضان گفت: رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی تمام افراد و اقشار جامعه واحب است و همه باید در این ماه یکسری موارد را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه حتی افرادی که دارای مشکل و عذر موجه برای روزه نگرفتن هستند باید یکسری موارد را رعایت کنند، گفت: هیچکس نباید تظاهر به روزه خواری کند و پلیس به عنوان مجری قانون با مصادیق روزه خواری برخورد خواهد کرد.

رحیمی در پاسخ به پرسش ایسنا درمورد ساعات فعالیت صنوف نیز گفت: واحدهای عرضه کننده غذا از بعد از سحر تا یک ساعت قبل از اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند. سینماها نیز تا سحر می‌توانند فعال باشند و دیگر واحدهای صنفی نیز اگر قصد فعالیت تا سحر را دارند باید مجوز لازم را از پلیس اماکن اخذ کنند.

رییس پلیس پایتخت درباره واحدهای فروش غذا نیز گفت: واحدهایی که قصد عرضه مواد غذایی در طول روز را دارند باید یکسری الزامات را رعایت کنند و از پلیس اماکن مجوز بگیرند.

سردار رحیمی درباره اینکه آیا ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمصان تغییر می‌کند یا خیر نیز به ایسنا گفت: تاکنون در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است.

منبع: ایسنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها