ماجرای ممنوعیت رنگ مو در پایتخت ترکمنستان برای مردان

رنگ مو و مدل موهای عجیب در پایتخت ترکمنستان برای مردان ممنوع شد در ادامه ماجرای ممنوعیت رنگ مو در پایتخت ترکمنستان را بخوانید.

ماجرای ممنوعیت رنگ مو در پایتخت ترکمنستان برای مردان

در آرایشگاه های مردانه ترکمنستان برای پوشاندن موهای سفید مردان موهای مردان را رنگ می کردند اما به تازگی رنگ کردن موهای مردان در سالن های مد و آرایشگاه ها ممنوع شده است و علاوه بر رنگ مو مدل موهای جدید با طرح های مختلف و عجیب نیز ممنوع شده است در ادامه ماجرای ممنوعیت رنگ مو در پایتخت ترکمنستان را بخوانید و عکس هایی از مدل موهای عجیب و رنگ موهای متنوع را در نیک صالحی مشاهده کنید

آرایشگاه‌های عشق آباد پایتخت ترکمنستان رنگ مو برای مردان و پوشاندن مو‌های سفید آن‌ها را با رنگ زدن، متوقف کردند. رادیو محلی عشق آباد «آزاتلیک» خبر ممنوعیت رنگ موی مردان را در آرایشگاه‌های این کشور و به نقل از یک فعال در این زمینه اعلام کرد. این کارگر گفت که مأموران دفتر دادستانی پایتخت "عشق آباد" به آرایشگاهی که او در آنجا کار می‌کرد آمدند و مدیریت را به دفتر دادستانی فرا خواندند.

محور گفتگو در دفتر دادستانی با صاحبان آرایشگاه‌ها و سالن‌های مُد این بود که رنگ کردن موی مردان، جوانان و نوجوانان ممنوع است و همچنین به کار بردن مدل مو‌های جدید که طرح‌ها و نقش‌های مختلفی را در سر نشان می‌دهند ممنوع می‌باشد.

براساس گزارش رادیو آزاتلیک این دستورالعمل به طور شفاهی و از «بالا» آمده و تاکنون هیچ دستورالعمل کتبی در این زمینه صادر نشده است. تاکنون ممنوعیت رنگ مو برای مردان را هیچ یک از مسئولان زیربط و یا رسانه‌های دیگر در این کشور تأیید نکرده اند.

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها