استنشاق گاز مونوکسید کربن مرد تکابی را به کام مرگ کشاند

رییس سازمان آتش نشانی تکاب گفت: مرد 58 ساله روستایی اهل این شهرستان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از روشن کردن اجاق ذغالی جان خود را از دست داد.

استنشاق گاز مونوکسید کربن مرد تکابی را به کام مرگ کشاند

رسول شاداب افزود: این مرد از اهالی روستای چوپلو از توابع بخش تخت سلیمان تکاب بود که شب گذشته بر اثر بی احتیاطی و استفاده از اجاق ذغالی و سوزاندن هیزم در داخل چادر در محوطه روستا دچار خفگی شد.

وی بیان کرد: این مرد روستایی که مشغول عملیات ساختمانی بود شب را در داخل چادر سپری و برای گرم کردن خود از اجاق ذغالی و هیزم استفاده کرده بود که گاز مونوکسید کربن متصاعد شده از اجاق ذغالی این چادر را فراگرفته و مرد روستایی را در خواب به کام مرگ کشاند.

رییس سازمان آتش نشان ی تکاب اظهار داشت: خانواده این مرد روستایی حوالی صبح پس از چند ساعت متوجه مرگ وی شده و جسد وی را از داخل چادر بیرون کشیدند.

شاداب افزود: روستاییان و کشاورزان منطقه از استفاده و روشن کردن اجاق های ذغالی و سوزاندن هیزم در محیط های مسقف و دربسته خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل گرما روستاییان و شهروندان برای جلوگیری از آتش سوزی در مزارع و حوادث ناشی از آن هشدارها را جدی گرفته و نکات ایمنی را رعایت کنند.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و بیش از 36 هزار نفر از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

منبع: ایرنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها