ناشر معارف در نمایشگاه کتاب از مقام معظم رهبری چه درخواستی کرد؟

یکی از ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب روایتی خاص از بازدید رهبر انقلاب از این رویداد فرهنگی تعریف کرد.

ناشر معارف در نمایشگاه کتاب از مقام معظم رهبری چه درخواستی کرد؟

محمد اسماعیل عبادتی مسئول فروش دفتر نشر معارف در غرفه نمایشگاهی این انتشارات گفت: مقام معظم رهبری روز نهم اردیبهشت ماه بعد از بازدید از چند غرفه نمایشگاهی به غرفه دفتر نشر معارف هم سر زدند. اکثر کتاب هایی را که برمی داشتند یا من به ایشان معرفی می کردم یکبار خوانده بودند؛ زیرا بین صحبت‌های من ادامه ماجرا را می‌گفتند و این خیلی برای من جالب بود.

وی افزود: من فقط چند عنوان از تازه‌های نشرمان همچون کتاب های ماجرای فکر آوینی و قربانی تهران را به ایشان معرفی کردم.

عبادتی اظهار کرد: بعد از اینکه مقام معظم رهبری تشریف بردند؛ فرزند ایشان چند عنوان کتاب از نشر دفتر معارف خریدند و هر چقدر که اصرار کردیم مبلغش را پرداخت نکنند، قبول نکردند و پول کتاب ها را به اجبار دادند. برای خود ما خیلی جالب بود که هدیه را از ما قبول نکردند و هزینه آن را پرداخت کردند.

مسئول فروش غرفه نمایشگاهی دفتر نشر معارف ادامه داد: وقتی که شنیدم مقام معظم رهبری به نمایشگاه کتاب می آیند، خیلی خوشحال بودم؛ اما بعید می دانستم که به غرفه ما بیایند. زمانی که نزدیک غرفه ما شدند، دم در غرفه رفتم و با ایشان به داخل غرفه آمدیم. من در آن زمان هیجان غیر قابل وصفی داشتم. مقام معظم رهبری نیز بسیار مهربان، صمیمانه و خودمانی با همکاران ما صحبت کردند و یکی از همکاران جوانمان که نوزده ساله است، از مقام معظم رهبری درخواست انگشتر کردند و ایشان گفتند که حتما انگشتر را برایتان می فرستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها