تاج در اروپا با گزینه سرمربیگری تیم ملی مذاکره می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای مذاکره با گزینه سرمربیگری تیم ملی در اروپا حضور دارد.

تاج در اروپا با گزینه سرمربیگری تیم ملی مذاکره می‌کند

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران این روز‌ها آخرین مراحل مذاکره با گزینه مدنظر خود برای انتخاب سرمربی آتی تیم ملی را پشت سر می‌گذارند و اینگونه که به نظر می‌رسد به زودی جانشین کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص خواهد شد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که هفته پیش به عنوان نایب رئیس AFC در منطقه آسیای میانه برای حضور در اجلاس کافا به تاجیکستان سفر کرده بود. این اجلاس چهارشنبه هفته پیش برگزار شد و مهدی تاج که همراه با احمدرضا براتی (رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات) و امیر مهدی علوی (مدیر روابط عمومی) فدراسیون به این سفر رفته بود با وجود بازگشت آن‌ها به کشورمان تاکنون به ایران نیامده است.

این درحالی است که در روز‌های اخیر مباحثی درباره اینکه تاج پس از سفر به تاجیکستان برای مذاکره با گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی به ترکیه رفته است شنیده شد.

با این وجود یک منبع آگاه اعلام کرد تاج اکنون در یکی از کشور‌های اروپایی مشغول مذاکره با این گزینه است و به زودی با عقد قرارداد با این مربی به ایران باز می‌گردد.

در روز‌های اخیر از سرمربیانی، چون هروه رنار فرانسوی،دیک ادووکات هلندی، لورن بلان فرانسوی و یورگن کلینزمن آلمانی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران نام برده شده است که هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران حاضر به تائید این نفرات نشده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها