کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: ۲ نفر سارق حرفه‌ای اموال شهروندان درعملیات پلیس این شهرستان دستگیر و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف شد.

کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان

سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در محدوده شهر بروات مبنی بر سرقت از منازل و مغازه آنان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه پرونده مرتبط در کلانتری ۱۴ تشکیل و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها انجام شد که نهایتاً با تلاش بی وقفه ماموران این کلانتری یک سارق دارای سوابق کیفری شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ نجفی عنوان داشت: پس از دستگیری این سارق و همچنین شناسایی و دستگیری همدستش در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مسروقه زیادی شامل موتور کولر، سیم برق، آب سرد کن، برخی لوازم منزل و دیگر اقلام به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: تحقیقات بعدی مرتبط با این پرونده نشان داد منازل مورد دستبرد این سارقان که دارای تجهیزات ایمنی بوده اند مورد سرقت قرار نگرفته اند که در این زمینه به شهروندان توصیه می‌کنیم حتما نسبت به افزایش ایمنی منازل خود اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها