گل محمدي: برخي به دنبال برهم زدن تمركز تيم هستند/ حضورم در سايپا كذب است و شكايت مي كنم

سرمربي تيم فوتبال پديده شهر خودرو گفت: برخي از رسانه ها متاسفانه مطالب كذبي را مطرح مي كنند كه حتما به صورت قانوني آن را پيگيري خواهم كرد.

گل محمدي: برخي به دنبال برهم زدن تمركز تيم هستند/ حضورم در سايپا كذب است و شكايت مي كنم

یحيي گل محمدي ضمن تبريك روز معلم درباره شرايط تيمش در هفته هاي پاياني ليگ برتر اظهار كرد: بعد از پيروزي مقابل استقلال خوشبختانه تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و آماده مصاف با تيم سايپا هستيم.

وي در خصوص شايعه حضورش در تيم سايپا نيز گفت: با تمام احترام به جامعه رسانه اي كه زحمات زيادي را متحمل مي شوند اما متاسفانه برخي از رسانه ها با بي اخلاقي زحمات ديگران را هم تخريب مي كنند.

وي ادامه داد: تا پيش از اين موضوع بحث حضورم در تيم ملي اميد را مطرح مي كردند، بعد ازآن هم براي اينكه تمركز تيم ما را بر هم بزنند با خبر كذب توافقم با سايپا به دنبال مسايل ديگري هستند.

گل محمدي افزود: چه طور اين موضوع درست در چند روز قبل از بازي ما با سايپا مطرح مي كنند.اين مطلب كه يكي از خبرگزاري هاي رسمي منتشر كرده است كذب محض است و حتما آن را به صورت رسمي از مبادي قانوني پيگيري خواهم كرد.
سرمربي تيم فوتبال پديده شهر خودرو افزود: من سرمربي قانوني تيم پديده شهر خودرو هستم و با اين تيم قرار داد دارم و مذاكره كردن با تيم ديگر نه تنها اخلاقي نيست بلكه اصلا به آن فكر هم نمي كنم چرا كه ما با تيم پديده شهر خودرو در شرايط بسيار خوبي قرار داريم و همه تلاشمان كسب سهميه آسيايي است.
به ويژه با حضور حميداوي به عنوان مالك باشگاه كه به واقع ناجي تيم شده است حالا شرايط خوبي داريم كه گويا اين شرايط خوب براي خيلي ها قابل ديدن نيست و قصد دارند به هر شكلي شده به ما ضربه بزنند.

منبع: سایت پدیده شهرخودرو

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها