کلوپ: ضربه مسی غیرقابل مهار بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، از نمایش شاگردانش مقابل بارسلونا ابراز رضایت کرد.

کلوپ: ضربه مسی غیرقابل مهار بود

لیورپول در شبی که چند بار تا مرز باز کردن دروازه بارسلونا پیش رفت، مغلوب درخشش خیره کننده لیونل مسی شد تا کار بسیاری دشواری برای جبران شکست 0-3 دور رفت در استادیوم آنفیلد و صعود به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد.

یورگن کلوپ گفت: "فوتبال همینگونه است و همه چیز معطوف به گلزنی می شود. عملکرد خوبی ارائه دادیم و بازیکنان فوق العاده بازی کردند اما در گلزنی ناکام بودیم. وقتی مقابل تیمی مانند بارسلونا بازی می کنید کافیست چند لحظه به آنها فرصت بدهید تا کار خود را انجام دهند. من از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم اما نتیجه قانع کننده نیست.

من نمی دانم که آیا ممکن بود بهتر از این نیز بازی کنیم یا خیر. توپ به دیرک دروازه ما برخورد کرد و لیونل مسی یک گل راحت به ثمر رساند و در ادامه نیز شاهد به ثمر رسیدن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده از سوی او بودیم و به نظر من این ضربه غیرقابل مهار بود. حالا باید ریکاروی کرده و آماده دیدار برابر نیوکاسل باشیم.

چه می توانم بگویم؟ باید این شکست را پذیرفته و به فکر بازی های بعدی باشیم. در چنین بازی ها تنها گل زدن ارزش دارد و به سبک بازی شما ارزشگذاری نمی شود.

از نظر من موقعیت هایی که ما روی دروازه بارسلونا خلق کردیم و برای آنها مشکل ساز شدیم فوق العاده بود. قرار نیست بعد از بازی در رختکن جشن بگیریم و من نقطه نظراتم را به بازیکنانم گفتم. ما دوباره بازی خواهیم کرد اما برنامه چیست؟ خواهیم دید. قرار نیست زندگی ما با این شکست آسان تر و بهتر شود اما ما مجبور نیستیم در مورد این نتیجه همین حالا فکر کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها