بوستان شهدای شهرداری کرمان افتتاح شد+تصاویر

بوستان شهدای شهرداری کرمان در بلوار قدس به بهره‌برداری رسید.

بوستان شهدای شهرداری کرمان افتتاح شد+تصاویر

آئین افتتاحیه بوستان شهدای شهرداری کرمان عصر امروز با حضور سردار محمدرضا حسنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سیدمهران عالمزاده شهردار کرمان و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان با اشاره به اینکه شهدای شهرداری کرمان چهار شهید دارد که تاکنون چیزی به نامشان نبوده است اظهار داشت: این بوستان با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه 20 بوستان در کرمان احداث شده که 19 بوستان در ایام نوروز و یک بوستان امروز به بهره‌برداری رسیده است گفت: هر کاری بدون مشارکت مردم غیرممکن است و شهرداری کرمان برای تمام اقدامات خود نیازمند همکاری و مشارکت مردم شهر است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه شهدا زحمات زیادی برای تثبیت نظام اسلامی کشیدند و این را برای خود وظیفه می‌دانستند افزود: مردم وظیفه دارند برای اصلاح امور جامعه نقد کنند و پیشنهاد بدهند.

محمد فرشاد رئیس شورای شهر کرمان در این آئین با تبریک روز شوراهای اسلامی اظهار داشت: از بیست ماهی که از عمر شورای شهر دوره پنجم می‌گذرد با همدلی و همراهی کارکنان شهرداری علاوه بر انجام امور جاری شهر جلوه‌هایی زیبایی در شهر پدیدار شده است و پروژه‌های عمرانی خوبی به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس شورای شهر کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: نامگذاری بوستان به نام شهدا کار بسیار ارزشمندی است چرا که شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و احداث بوستان شهدای شهرداری در راستای تکریم خانواده‌های شهیدان است که امیدواریم مقبول واقع شود.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این آئین اظهار داشت: حداقل کاری که می‌توانیم برای شهدا انجام بدهیم نامگذاری معابر شهری به نام آنها است.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس در تاریخ 10 اردیبهشت سال 67 آغاز شد و 206 شهید از استان کرمان در این عملیات بودند گفت: کرمان در این عملیات یک تیپ به نام تیپ ثارالله داشت و عملیات بیش از 20 روز انجام شد.

بوستان شهدای شهرداری کرمان به مساحت 4 هزار و 800 متر مربع احداث شده است که عملیات اجرایی این بوستان از بهمن ماه سال 97 آغاز شده به آب‌نما، فضای سبز و وسایل تندرستی مجهز است.

در بوستان شهدای شهرداری کرمان تصاویر 4 شهید سرافراز شهرداری کرمان به نام‌های شهیدان حسن فاضلی‌پور، سیدعلی هاشمی، غلامرضا شمس‌الدین‌سعید و شهید محمد عباس‌زاده در قالب المان‌هایی نصب شده است.

بوستان شهدای شهرداری کرمان در ابتدای بلوار قدس جنب ترمینال قدیم کرمان واقع شده است.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها