۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام طی چند روز گذشته خبر داد.

۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام کشف شد

سردار نورعلی یاری عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در یک عملیات مشترک، محموله‌ای قریب به ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر را با همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران استان کهکیلویه و بویر احمد کشف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات که با هماهنگی مرجع قضائی انجام گرفت، ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: این مقدار مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به قصد انتقال به استان ایلام بارگیری شده بود، که با تلاش‌های صورت گرفته، قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین در چند روز گذشته مقدار ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ۴ کیلو گرم تریاک نیز توسط انتظامی شهرستان دهلران کشف و ۴ نفر متهم در این مأموریت‌ها دستگیر، که جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: در مجموع مأموریت‌های چند روز گذشته، بیش از ۵۰ کیلو گرم مواد مخدر قبل از توزیع در استان کشف شده است.

سردار یاری در پایان به سوداگران مرگ هشدار داد، نیروی انتظامی با تمام توان و اشراف اطلاعاتی کامل، ورود مواد مخدر را به استان رصد می‌کند و با کسانی که بخواهند این مواد خانمان سوز را وارد کنند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها