وزیر کشور در گرگان: پایان مرحله مقابله با بحران سیل؛ بازسازی مناطق سیل‌زده آغاز شد

وزیر کشور با بیان اینکه مرحله مقابله با بحران به اتمام رسیده است، گفت: الان زمان بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده است. شناسایی خسارت‌ها و آسیب‌دیدگان شروع شده و بخشی از خسارت‌ها نیز پرداخت شده است.

وزیر کشور در گرگان: پایان مرحله مقابله با بحران سیل؛ بازسازی مناطق سیل‌زده آغاز شد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز برای سومین بار برای بازدید از مناطق سیل‌زده و بررسی روند بازسازی این مناطق وارد گلستان شد.

وی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت استان‌های سیل‌زده اظهارداشت: در حال حاضر مرحله مقابله را پشت سرگذاشتیم و فقط در خوزستان و شهرهایی مانند آبادان درگیر هستیم که ان‌شاالله این مسائل نیز حل می‌شود و مشکلی نخواهد شد.

معاون وزیر کشور: سیل به 180 هزار واحد مسکونی در کشور خسارت وارد کرد روایت وزیر کشور از مدیریت سیل اخیر و اسکان مردم؛ از ابتدا اعلام نیاز نکردیم آمار وزیر کشور از تامین و توزیع وسایل زندگی در مناطق سیل‌زده

وزیر کشور گفت: الان زمان بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده است. شناسایی خسارت‌ها و آسیب‌دیدگان شروع شده و بخشی از خسارت‌ها نیز پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برای نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق‌ سیل‌زده نیز قراردادهایی با بخش‎های مختلف بسته شده است که باید اقدامات اجرایی سریع‌تر آغاز شود.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها