افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به افزایش فزاینده قیمت کالاهای اساسی، تورم در سال جاری به بیش از 40 درصد رسیده که افزایش حقوق کارگران در سالجاری متناسب با تورم نیست.

افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم نیست

عباس گودرزی با تأکید بر اینکه دولت باید توجه بیشتری به وضع معیشت کارگران داشته باشد، اظهار داشت: همه هزینه‌ها اعم از اجاره‌بهای مسکن، قیمت کالاهای اساسی و دیگر موارد افزایش قابل توجهی داشته که نمی‌توان انتظار داشت که کارگران با حقوق حداکثر یک میلیون و پانصد هزار تومان تا 2 میلیون تومان زندگی و مخارج خود را تأمین کنند.

خبر خوش یک نماینده درباره افزایش حقوق کارگران در سال 98 انتقاد یک نماینده از تاخیر شورای عالی کار در تعیین حقوق کارگران توضیحات شریعتمداری درباره تعیین دستمزد کارگران تذکر یک نماینده درباره بی‌توجهی شورای دستمزد به افزایش حقوق کارگران

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: یکی از مواردی که باید در تأمین معیشت کارگران مدنظر قرار گیرد، این است که اغلب آنها خانواده عیالواری هستند که در تأمین معیشت‌شان با مشکلات جدی مواجه هستند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: کارگران باید در زمره اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار گیرند و می‌بایست بسته‌های حمایتی که برای نیازمندان در نظر گرفته می‌شود، برای آنها نیز مدنظر قرار گیرد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    در جواب به تیتر این خبر: نه که افزایش حقوق بقیه حقوق بگیران بیس از تورم بوده!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها