شرکت تکلند در نمایشگاه E3 2019 از جزئیات Dying Light 2 پرده برمی‌دارد

با توجه به اعلام رسمی شرکت تکلند، در نمایشگاه E3 2019 جزییات بیشتری از عنوان Dying Light 2 منتشر خواهد شد.

شرکت تکلند در نمایشگاه E3 2019 از جزئیات Dying Light 2 پرده برمی‌دارد

شرکت تکلند یک شرکت‌ سازنده بازی‌های ویدیویی لهستانی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۹۱ آغاز و عنوان پرطرفداری مثل Call of Juarez را چند سال‌ پس از آغاز فعالیتش و در سال ۲۰۰۶ روانه بازار کرد. عنوان پرطرفدار دیگر این شرکت، Dying Light نام دارد که در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر و توسط استودیو برادران وارنرز منتشر شد. این عنوان پس از عرضه، ۴ مرتبه بسته الحاقی دریافت کرد که بسته‌ها بهتر از خود بازی عمل کردند و نمره بالاتری گرفتند.

هدف گیمر در این بازی، تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها با کمک ورزش پارکور است و اگر کاربر نتواند مهارت‌های پارکور را در جریان بازی به درستی کسب کند، به راحتی به دست دشمن کشته خواهد شد. شخصیت اصلی این عنوان یک مامور مخفی است که برای یافتن شخصی وارد شهر هاران می‌شود و در این راه مشکلات زیادی برای او رخ می‌دهد. از آنجایی که این عنوان، یک بازی آخرالزمانی است در آن سلاح گرم به ندرت دیده می‌شود و اکثر سلاح‌هایی که گیمر در این عنوان در اختیار دارد ، سلاح سرد است.

از سلاح‌های موجود در این عنوان می‌توان به چکش، تبر، باتوم پلیس، چاقو و... اشاره کرد. پیدا کردن مهمات در دنیایی آخرالزمانی کار بسیار سختی است و در این بازی نیز برای یافتن مهمات وقت زیادی باید صرف شود. اما از مدت‌ها پیش خبر ساخته شدن نسخه دوم این عنوان در رسانه‌ها منتشر شده بود.

عناوین بسیاری در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ معرفی شدند؛ عنوان Dying Light 2 یکی از بازی‌هایی بود که سازنده آن کمترین اطلاعات را درباره‌اش منتشر کرد، اما این وضعیت در نمایشگاه E3 2019 تغییر می‌کند و شرکت سازنده این عنوان قصد دارد در این نمایشگاه اطلاعات جامعی از عنوان Dying Light 2 را منتشر کند. به تازگی صفحه رسمی توییتر عنوان Dying Light، به طور حتم حضور شرکت بازی‌سازی techland را در نمایشگاه E3 2019 تایید کرد.

نسخه آزمایشی این عنوان که سال گذشته منتشر شد، به دلیل داشتن داستان و گرافیک چشمگیرش توانست نظر بسیاری از گیمرها و منتقدان را جلب کند. هنوز زمان عرضه این عنوان مشخص نشده اما قرار است این عنوان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها