این پدیده مربی برانداز!

پدیده یحیی گل محمدی این فصل ناخواسته موجب برکناری سه مربی لیگ برتری شده است.

این پدیده مربی برانداز!

تیم پدیده البته فصل گذشته یکی از پرسروصدا ترین تغییرات در تیم های لیگ برتری را کلید زد. در مسابقه ای که با دو گل در استادیوم آزادی تهران استقلال علیرضا منصوریان را شکست داد و موجب شد تا سکوها همه علیه شماره 10 شعار دهند. علیرضا منصوریان در واکنش به شعارها خنده های تلخی کرد و زمین را هم بوسید اما کنار نرفت. در ادامه تساوی در برابر ذوب آهن کار را تمام کرد و علی منصور مجبور به جدایی شد و جای خود را به شفر داد.

عادت پدیده اما با وجود تغییر سرمربی در این فصل هم ترک نشده چراکه پس از برتری برابر سپیدرود رشت خداحافظی علی کریمی رقم خورد، با شکست نفت مسجدسلیمان خبر کنار گذاشتن علیرضا مرزبان اعلام شد و حالا با آخرین برتری پدیده مقابل استقلال در ورزشگاه امام رضا، وینفرد شفر رسما اخراج شده تا مربی براندازی پدیده جلوه ویژه‌ای در این فصل به خود بگیرد.

قطعا همه این تغییرات از سوی تیم پدیده شهر خودرو ناخواسته و حتما بر خلاف میل باطنی یحیی گل محمدی بوده اما اینکه تیم ها بعد از شکست در برابر پدیده دست به برکناری مربی خود می زنند در نوع خود جالب است. این در حالی است که پدیده یکی از بهترین تیم های فصل جاری بوده بطوریکه در حال حاضر یکی از تیم های مدعی کسب سهمیه است و از همه مهمتر سبک فوتبالی که این تیم در فصل جاری ارایه داده حتی مورد تحسین مربیان مدعی هم واقع شده است. به واقع شکست در برابر پدیده با توجه به جایگاهی که در این فصل از بازی ها کسب کرده است نگران کننده و به قولی افتضاح نیست اما به نظر می رسد قرعه به گونه ای رقم خورده که با شکست در برابر پدیده حوصله تیم ها به سر می آید و کاسه صبرشان لبریز می شود بطوریکه دست به تغییر در کادر فنی می زنند.

در فصلی که گذشت تراکتورسازی، فولاد، ذوب آهن، پیکان، نساجی مازندران، ماشین سازی تبریز، نفت مسجد سلیمان، سپیدرود رشت، استقلال خوزستان و استقلال تهران تیم هایی بودند که کادر فنی اشان دستخوش تغییر شد. 10 تیم از بین 16 تیم بیانگر تغییر 62.5 درصدی در این فصل از بازی های لیگ برتر است و این نشان می دهد امنیت مربیان در تیم های لیگ برتر رو به کاهش است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها