ادامه بحران در الهلال و دوری از قهرمانی

آبی های شهر ریاض با شکست برابر التعاون در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر عربستان تا حد زیادی از قهرمانی دور شدند.

ادامه بحران در الهلال و دوری از قهرمانی

بحران در الهلال از باخت مقابل التعاون در جام پادشاهی رقم خورد. این تیم با ۵ گل شکست سنگینی را تجربه کرد تا مامیچ از کار برکنار شود و جای خود را به شاموسکا برزیلی بدهد.


اما آمدن این مربی هم چاره درد الهلال نشد و آنها در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر عربستان باز هم مقابل التعاون شکست تلخی را تجربه کردند. این تیم پرستاره با دو گل نتیجه را به حریف رده پنجمی خود واگذار کرد تا به حد زیادی از قهرمانی دور شود.


الهلال در حال حاضر با ۶۳ امتیاز و تفاضل گل ۳۱ دو هفته مانده به پایان لیگ در رده دوم جدول حضور دارد. از طرفی النصر دیگر تیم شهر ریاض با ۶۴ امتیاز و تفاضل گل ۳۸ در صدر جدول تکیه زده و نزدیک ترین تیم به کسب جام است.


النصر دو هفته پایانی خود را به ترتیب برابر الباطن و الحزم پشت سر می گذارد و راه سختی برای کسب عنوان قهرمانی نخواهد داشت. از طرفی الهلال دو جدال بسیار سخت برابر اتفاق و الشباب دارد و باید دید می‌تواند حریف اصلی خود در جدول را شکار کند یا خیر.


الهلال یکی از حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود که در صدر گروه خود قرار دارد. آنها در ابتدای فصل با جذب ستاره های فراوانی از جمله گومیس و کانو همچنین با به خدمت گرفتن ژسوس به عنوان سرمربی رویای تکرار قهرمانی را در سر داشتند. چیزی که در اواسط فصل با خروج پیر مرد پرتغالی بر باد رفت و حالا آنها قافیه را به النصر واگذار کرده اند‌.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها