عسلویه از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در اقتصاد کشور است

فرماندار عسلویه گفت: عسلویه از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در اقتصاد کشور است و بخش زیادی از اقتصاد کشور را تامین می‌کند.

عسلویه از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در اقتصاد کشور است

عبدالنبی یوسفی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان عسلویه در سالن همایش‌های سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت معلمین سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند.

وی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری بیان کرد: شهید مطهری شهید علم و اندیشه است و معلمین با درسی که از مکتب امام (ره) آموختند و با هدایت‌های مقام معظم رهبری با تاسی از شهید مطهری جامعه را به سمت و سویی هدایت می‌کنند که به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برسیم.

یوسفی افزود: شهرستان عسلویه از تاثیرگذارترین شهرستان‌ها در اقتصاد کشور است و بر اساس آمارها ۴۳ درصد از درآمد کشور از این شهرستان تأمین می‌شود و مردم نجیب شهرستان در ایجاد آرامش و امنیت صنعت در این شهرستان سهم بسزایی داشته‌اند.

فرماندار عسلویه به نقش نیروی انسانی اشاره کرد و ادامه داد: با آموزش نیروی انسانی تربیت می‌شود و با تقویت جایگاه آموزش و پرورش در شهرستان می‌توانیم مدیران آینده این صنعت را در خود منطقه تربیت کنیم.

یوسفی گفت: در سال‌های گذشته در دوره تصدی مدیران سابق آموزش و پرورش شهرستان و مدیران کل و نیز با همکاری صنعت نفت گام‌های خوبی برای توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش برداشته شده و ما نیز در این زمینه تلاش کردیم با کمک شورای راهبردی پتروشیمی‌ها پروژه‌های مدرسه سازی متعددی در شهرستان شروع کنیم و مجموعه معلم سراهای نیمه تمام را تکمیل کنیم و تجهیزات لازم در اختیار مدارس قرار دهیم.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها