حادثه راسته حلبی‌سازان بازار قزوین فرونشست زمین نیست

رئیس اداره آب‌های سطحی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: حادثه راسته حلبی‌سازان بازار قزوین فرونشست زمین نیست؛ در این محل به دلیل سهل‌انگاری بازاریان تأسیسات زیربنایی آسیب‌دیده و سه‌راهی لوله پلیکا در زمین سوراخ شده بود که با ورود به‌موقع دستگاه‌های مختلف مشکل ایجاد شده برطرف شد.

حادثه راسته حلبی‌سازان بازار قزوین فرونشست زمین نیست

عبادالله قزوینی رئیس اداره آب‌های سطحی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین عنوان کرد: روبه روی دهنه دیمج در راسته حلبی‌سازان بازار قزوین به دلیل سهل‌انگاری مغازه‌داران بازار تأسیسات زیربنایی آسیب‌دیده و سه‌راهی لوله پلیکا در زمین سوراخ شده بود که با ورود به‌موقع دستگاه‌های مختلف مشکل ایجاد شده برطرف شد.

وی افزود: طی تماس شهروندان و اطلاع‌رسانی مبنی بر این اتفاق ادارات آب و برق با حضور در آن منطقه نسبت به برطرف کردن مشکلات پیش آمده اقدام کردند و گروه فوریت‌های خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین نیز به محل حادثه اعزام شد.

قزوینی خاطرنشان کرد: مأموران سازمان مدیریت پسماند ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم اقدامات خود را به‌منظور تعمیر لوله هدایت آب‌های سطحی که در این حادثه آسیب‌دیده بود انجام دادند.

این مسئول با تأکید روی این موضوع که حادثه راسته حلبی‌سازان بازار قزوین فرونشست زمین نیست؛ تصریح کرد: با اقداماتی که در سال 1393 در خصوص ایمن‌سازی چاه‌ها را انجام دادیم 92 حلقه از چاه‌های بازار قزوین ایمن و بهسازی شدند و 52 حلقه چاه ناایمن را حذف کردیم تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها