تجهیز گوشی اوپو رنو به فناوری OZO Audio

بر اساس اطلاعاتی که نوکیا به تازگی منتشر کرده در Reno، پرچمدار جدید اوپو، از فناوری OZO Audio این شرکت استفاده می‌شود.

تجهیز گوشی اوپو رنو به فناوری OZO Audio

به تازگی نوکیا اعلام کرده است که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ عملکرد مالی نامناسبی داشته است. اما این شرکت به لطف Nokia Technologiesهنوز هم حرف‌هایی برای گفتن در دنیای فناوری دارد. در ادامه یکی از این فناوری‌ها را که با نام OZO Audio شناخته می‌شود و به وسیله شرکت اوپومورد استفاده قرار گرفته است به شما معرفی می‌کنیم.

به تازگی مشخص شده است که پرچمدار جدید شرکت اوپو که Reno نام دارد از فناوری OZO Audio نوکیا استفاده می‌کند. البته باید گفت که اوپو درباره استفاده از این فناوری در گوشی جدید خود هیچ مانور تجاری نداده است و احتمال دارد دلیل آن رقیب بودن این دو شرکت باشد. به دلیل این که در Oppo Reno از این قابلیت استفاده شده است می‌توان گفت که نه تنها دوربین این شرکت عملکرد خوبی دارد بلکه ضبط صدای آن نیز فوق‌العاده است.

قابلیت OZO نوکیا از چند میکروفون مختلف برای ضبط صدا استفاده می‌کند تا خروجی آن بسیار باکیفیت باشد. باید به این نکته توجه کرد که این قابلیت به قدری قدرتمند است که می‌تواند از فاصله نسبتا زیاد و به صورت ۳۶۰ درجه صدا ضبط کند. اکنون کاملا متوجه می‌شوید که چرا از این فناوری در قابلیت Audio Focus دوربین فیلمبرداری گوشی‌ها استفاده می‌شود. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با فوکوس کردن روی یک بخش صدای واضح‌تری هنگام فیلم‌برداری ضبط کند.

مجهز شدن گوشی Oppo Reno به این فناوری را نوکیا در گزارش مالی سه ماهه اول خود ذکر کرده است، اما هنوز مشخص نیست کدام یک از مدل‌های Reno از آن استفاده می‌کند. این پرچمدار دارای دو مدل مختلف است که یکی از آن‌ها پسوند 10x Zoom را با خود به همراه دارد و دیگری نسخه معمولی‌تر این گوشی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها