تبریک صلاح به ویرژیل فن‌دایک

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول بعد از انتخاب شدن هم‌تیمی‌اش ویرژیل فن‌دایک به عنوان بازیکن سال لیگ برتر، کسب این عنوان را به او تبریک گفت و فن‌دایک را شایسته این جایزه دانست.

تبریک صلاح به ویرژیل فن‌دایک

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول که در فصل جاری یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم بوده و در موفقیت شاگردان یورگن کلوپ در این فصل نقش بسیار مهمی داشته دیروز از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس PFA به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انتخاب شد و جایزه خود را از سوی این اتحادیه دریافت کرد.

فن‌دایک برای رسیدن به این جایزه رقابت سختی با رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی داشت. رقابت این دو یادآور رقابت نزدیک و شانه به شانه تیم‌هایشان، لیورپول و منچسترسیتی بود که برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر در چند هفته باقی‌مانده به سختی در رقابت هستند.

عملکرد خارق‌العاده خط دفاعی لیورپول در فصل اخیر که تا اینجا در لیگ برتر 20 کلین‌شیت ثبت کرده و تنها 20 گل دریافت کرده است یکی از عوامل مهمی بوده که باعث شده او بتواند از ستاره تهاجمی منچسترسیتی پیشی گرفته و به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برتر انتخاب شود.

محمد صلاح، ستاره مصری و گلزن لیورپول بعد از اعلام رسمی انتخاب شدن فن‌دایک به عنوان بهترین بازیکن سال با استفاده از اکانت رسمی توئیتر خود به او تبریک گفت و فن‌دایک را مستحق دریافت این جایزه عنوان کرد.

صلاح در توئیتر خود نوشت:" تبریک به مرد بزرگ. تو واقعاً استحقاقش را داشتی. بهترین بازیکن سال از نگاه اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها