جزئیات دستگیری عاملان درگیری خیابان کاشانی شهرکرد

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح جزئیات درگیری شب گذشته خیابان کاشانی شهرکرد، گفت: در این رابطه 4 نفر دستگیر شدند .

جزئیات دستگیری عاملان درگیری خیابان کاشانی شهرکرد

سرهنگ فضل‌الله برزوئی اظهار کرد: شب گذشته این اتفاق در خیابان کاشانی شهرکرد در پی درگیری لفظی بین سرنشینانی ک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و راننده زن خودروی پراید رخ داد.

این مقام انتظامی ادامه داد :پس از درگیری مختصر بین سرنشینان دو خودرو راننده جوان سواری پژو با یک تیغه چاقو خسارت جزئی به بدنه خودروی پراید وارد کرد و از محل متواری شد.

وی گفت: پس از این درگیری راننده سواری پراید به علت تنش عصبی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل که به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شد.

سرهنگ برزویی ادامه داد: با دریافت گزارش درگیری از طریق مرکزفوریت‌های پلیسی 110 دستگیری راننده و سرنشینان خودروی پژو پارس در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اقدامات پلیسی صورت گرفته راننده و سرنشینان خودروی پژو در کمتر از 8 ساعت شناسایی و ساعت 6 صبح امروز در مخفی‌گاه خود دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص 4 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند، از رسانه‌ها و شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق منابع رسمی پیگیری کنند.

منبع: ایسنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها