حمایت سرمربی ایتالیایی چلسی از داوید دخیا!

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در مورد دیدار تیمش برابر یونایتد صحبت کرد.

حمایت سرمربی ایتالیایی چلسی از داوید دخیا!

چلسی در اولدترافورد و با بهره گیری از اشتباه داوید دخیا موفق شد با یک امتیاز از این دیدار حساس راهی خانه شود و ساری معتقد است برای قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان، چلسی باید در دو بازی بعدی خود در لیگ برتر پیروز شود.

مائوریتسیو ساری گفت:"در 25 دقیقه ابتدایی خوب بازی کردیم، اما در برخی از مقاطع بازی نمی توانستیم ایگواین را در خط حمله صاحب موقعیت کنیم و شرایط دشوار بود اما در نیمه دوم توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم. در دقایق پایانی یونایتد صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد اما به هر حال بازی کردن در استادیوم اولدترافورد دشوار است.

برای اینکه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قطعی شود باید در دو بازی بعدی خود در لیگ برتر پیروز شویم. مصدومیت آنتونی رودیگر؟ خبر قطعی ندارم اما ممکن است مصدومیت زانوی او جدی باشد.

نمی دانم آیا ادن هازارد فصل بعد هم در چلسی خواهد ماند یا خیر، اما تنها نگرانی فعلی من در مورد او فرم این فصلش است و در حال حاضر هازارد در اوج قرار دارد.

اشتباه داوید دخیا؟ این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد اما داوید دخیا یک دروازه‌بان بزرگ است که اخیرا بدشانس بوده است. اشتباه برای هر دروازه بانی ممکن است رخ دهد، اما دخیا دروازه بان بسیار خوبی است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها