آذری جهرمی خبر داد : تامین امنیت فضای مجازی دستور کار مشترک وزارت ارتباطات و نیروی انتظامی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که فرمایشات رهبر انقلاب و نیز تذکرات خیرخواهانه مراجع بزرگوار درخصوص توجه بیشتر به تهدیدات فضای مجازی، حتما با اقدام های علمی و عملی مورد توجه بیشتر از قبل قرار خواهند گرفت.

آذری جهرمی خبر داد : تامین امنیت فضای مجازی دستور کار مشترک وزارت ارتباطات و نیروی انتظامی

محمدجواد آذری جهرمی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: برای تامین امنیت مردم در فضای مجازی از نیروی انتظامی حمایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این موضوع از روز گذشته با جلسات مشترکی با نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر یکشنبه در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی، تاکید کردند: نیروی انتظامی باید به صورت جدی با قاچاق مبارزه و با عوامل ناامن‌ کننده فضای مجازی مقابله کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار درخصوص «تأمین امنیت فضای مجازی» فرمودند: فضای مجازی امروز در زندگی مردم گسترش زیادی پیدا کرده است و در عین منافع و امکانات، خطرات بزرگی نیز دارد.
ایشان ناامن شدن فضای مجازی را موجب ضرر و زیان به مردم دانستند و بر وظیفه نیروی انتظامی در تأمین امنیت فضای مجازی تأکید کردند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای «جلوگیری از خرید و فروش سلاح» را یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی برشمردند و افزودند: در برخی کشورها مانند آمریکا، خرید و فروش سلاح به علت منافع مافیای کمپانی‌های اسلحه‌سازی آزاد است و برای مردم آن مشکل‌ساز است، اما در کشور ما که چنین مشکلی وجود ندارد و خرید و فروش سلاح ممنوع است، باید جلوی آن گرفته شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح در فضای مجازی، گفتند: قاتل دیروز روحانیِ همدانی در صفحه اینستاگرام با چهار نوع اسلحه تصاویری از خود منتشر کرده است که مقابله با اینگونه موارد وظیفه نیروی انتظامی است.

منبع: ایرنا

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها