مهدی تاج در مثلث برمودا به دنبال سرمربی!

شایعات پیرامون حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال در تاجیکستان، ترکیه و ایران مثلث برمودای سفر‌های انتخاب سرمربی تیم ملی را تشکیل داده است.

مهدی تاج در مثلث برمودا به دنبال سرمربی!

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران این روز‌ها آخرین روند مذاکرات خود با گزینه‌های مدنظرشان را برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی پشت سر می‌گذارند و طبق اعلام محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون طبق گزارشی که مهدی تاج در اختیار اعضای این هیئت رئیسه قرارداده به احتمال فراوان جانشین کارلوس کی روش تا یک هفته دیگر مشخص خواهد شد.

مهدی تاج که به تازگی به عنوان نایب رئیس AFC در منطقه آسیای میانه انتخاب شده است هفته پیش برای حضور در اجلاس این منطقه و ساماندهی امور مربوط به کافا به تاجیکستان سفر کرد. با این وجود سایت کافا در خبری اعلام کرده این نشست چهارشنبه هفته پیش با انتخاب رستم امامعلی از تاجیکستان به عنوان رئیس کمیته اجرایی این نهاد و همچنین انتخاب نایب رئیس و اعضای این کمیته به اتمام رسیده است.

در این شرایط هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی تاج تا دوشنبه هفته جاری به ایران باز می‌گردد. امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال و یکی از همراهان تاج در سفر به تاجیکستان اکنون در تهران حضور دارد، اما طبق اعلام یک منبع آگاه رئیس فدراسیون برای رسیدگی به برخی امور‌های دیگر تا سه شنبه هفته جاری در پایتخت این کشور آسیای میانه می‌ماند و پس از آن به تهران باز می‌گردد.

با این وجود اخباری هم شنیده می‌شود مبنی بر اینکه تاج پس از اتمام سفر خود اکنون به ترکیه رفته است که اگر این موضوع صحت داشته باشد نباید سفر تاج به ترکیه را بی ارتباط با آخرین مرحله از مذاکراتش با گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی دانست.

به هر حال فدراسیون فوتبال همانگونه که تاج اعلام کرده هیچ علاقه‌ای برای رسانه‌ای شدن مذاکره اش با گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی ندارد و این موضوع همچنان مسکوت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها