محمدرضا گرایی سومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا

نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران سومین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

محمدرضا گرایی سومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در شی آن چین در حال برگزاری است، محمدرضا گرایی دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی و نقره زیر ۲۳ سال آسیا در دیدار فینال وزن ۷۲ کیلوگرم برابر هوجون ژانگ از چین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

ایران با کسب این مدال طلا ۱۲۵ امتیازی شد و با ازبکستان ۱۳۳ امتیازی برای کسب عنوان قهرمانی رقابتدارد.رقابت‌های اوزان ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم باقی مانده که ازبکستان یک نماینده در رده بندی وزن ۸۲ و یک فینالیست در وزن ۹۷ کیلوگرم دارد.ایران نیز یک نماینده در فینال وزن ۸۲ و یک نماینده در رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم دارد.

گرایی پیش از این و در دور مقدماتی، پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آرام واردانیان دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان ۸ بر صفر پیروز شد.وی در نیمه نهایی نیزدمو ژادرایف قزاق را ۹ بر ۳ برد و راهی فینال شد.

در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و در ۵ وزن دوم، سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف سینگ هارپرت از هند می‌رود و مهدی علیاریدارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی نیز در وزن ۹۷۸ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف سیزدیکوف از قزاقستان خواهد رفت.

مهرداد مردانی در ۶۰ و حامد تاب در وزن ۶۷ کیلوگرم ۲ نماینده دیگر ایران در ۵ وزن دوم بودند که با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

دیروز(شنبه) و در جریان ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، حسین نوری در ۸۷ و امیر قاسمی منجزی در ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و سامان عبدولی در ۶۳ و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم نیز مدال برنز گرفتند.رضاخدری در ۵۵ کیلوگرم نیز حذف شد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها