برزای با گریه میکسدزون خبری را ترک کرد و رفت

بهنام برزای در شرایطی به سوالات خبرنگاران پس از پایان بازی پاسخ داد که به دلیل ناراحتی و بغض از گلزنی به تیم سابقش، مصاحبه را نیمه کاره رها کرد و رفت.

برزای با گریه میکسدزون خبری را ترک کرد و رفت

بهنام برزای زننده گل پیروزی بخش پدیده برابر استقلال، تیم سابقش بود. او در پایان بازی و در میکسدزون خبری ورزشگاه امام رضا در مورد بازی و گل سرنوشت سازی که مقابل تیم محبوبش ثبت کرد، در حالی که بغض گلویش را می فشرد، گفت: بازی سختی بود. به جان مادرم همینجا به هواداران استقلال می گویم که خیلی ناراحت شدم. شاید هیچ کس بیشتر از من استقلالی نیست. قبل از بازی از نیمکت استقلال عذرخواهی کردم و گفتم اگر اتفاقی در زمین می افتد یا برخوردی می شود، من را ببخشید.
برزای ادامه داد: اگر مرحوم ناصرخان یا مرحوم پورحیدری بود به من می گفتند که جوانمردانه بازی کن. ناراحتم، واقعا ناراحتم.
وی در مورد تعویض خود گفت: تصمیم کادر فنی است و من همیشه به مربیان احترام می گذارم. با ناراحتی بچه ها خیلی ناراحت شدم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنند.
برزای که نمی توانست هنگام مصاحبه جلوی اشک هایش را بگیرد، به سوال خبرنگاران در مورد اینکه پدیده به کسب سهمیه نزدیک شد، نصفه پاسخ داد و رفت. او پیش از ترک میکسدزون گفت: بله ما هدفمان این بود که حداقل سهمیه را بگیریم برای هواداران خوب پدیده و .....
پس از این بود که بهنام با گریه میکسدزون خبری را ترک کرد.
گفتنی است بهنام برزای پس از گلزنی هم شادی نکرد و گریه کرده بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها