گل‌محمدی: با پیروزی در دیدارهای بعدی برد مقابل استقلال ارزش پیدا می‌کند

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو از عوامل برگزارکننده دیدار تیمش مقابل استقلال تشکری ویژه کرد.

گل‌محمدی: با پیروزی در دیدارهای بعدی برد مقابل استقلال ارزش پیدا می‌کند

یحیی گل‌محمدی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفت بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پیش از اینکه در مورد مسائل فنی بخواهم صحبت کنم، باید تشکر ویژه‌ای از انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی استان، صداوسیما، شهرداری، شورای شهر و آستان قدس داشته باشم. از همه مسئولانی که در این بازی حمایت کردند. تلاش زیادی برای سازماندهی این بازی شد تا هواداران‌مان بتوانند جایگاه خوبی داشته باشند و تیم را متمرکز تشویق کنند. فکر می‌کنم کار بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفت.

وی با تشکر از مسئولان استان خراسان رضوی، گفت: وقتی ما از اتوبوس تیم پیاده شدیم، فقط تشویق تیم پدیده را می‌شنیدیم. این بهترین دلگرمی برای ما بود و این پشتیبانی بزرگی که داشتیم، دلیل اصلی برد ما بود. از تک تک هواداران تشکر و قدردانی می‌کنیم و امیدوارم در پایان بازی‌ها و در پایان لیگ جایگاه خوبی که برازنده مردم خوب مشهد باشد، به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خوردو خاطرنشان کرد: بازی مقابل استقلال، بسیار سخت و نفس‌گیر بود. آن هم مقابل حریفی که بسیار حرفه‌ای و خوب بود، با مهره‌های زیاد و مربی خوب. بازی کردن مقابل این تیم واقعاً سخت بود. شروع بدی نداشتیم و توانستیم خیلی زود گل بزنیم که از گل‌مان هم محافظت کردیم. هیجان بازی بسیار زیاد بود و بیشتر موقعیت‌هایی که استقلال روی دروازه ما داشت، بیشتر موقعیت هیجانی بود تا موقعیت آشکار. از طرفی با ضدحملات خوبی که داشتیم، می‌توانستیم به گل‌های خودمان اضافه کنیم. بازیکنان ما امروز از جان خود مایه گذاشتند و دو سه نفر از آنها سرماخوردگی داشتند که با قرص و آمپول وارد بازی شدند. آنها غیرت خودشان را نسبت به تیم و مردم خوب مشهد نشان دادند و این تعصبی که از خودشان به خرج دادند، جای تشکر و قدردانی دارد.

گل‌محمدی تأکید کرد: برد مهمی بود، اما هنوز کار ما تمام نشده است. سه بازی سخت دیگر در پیش داریم و اگر بتوانیم بازی‌های بعدی را ببریم، این برد ارزش واقعی خود را پیدا می‌کند. امیدوارم همین حمایت‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم در پایان لیگ نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها