احداث خانه‌های ۱۰۰ متری برای سیل‌زدگان در یک هفته

سخنگوی مجمع خیرین کشور از برنامه‌ریزی صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت خانه‌هایی به متراژ ۱۰۰ متر و از طریق ورق‌های گالوانیزه به مدت یک هفته در یکی از روستاهای مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

احداث خانه‌های ۱۰۰ متری برای سیل‌زدگان در یک هفته

محمدرضا کارگری با اشاره به کمک‌های جمع‌آوری شده توسط جمعی از خیران و اصناف کشور اظهار کرد: با توجه به فراخوانی که از سوی مجمع خیرین کشور صورت گرفت، تعداد قابل توجهی از خیرین همچنین مسئولان در حوزه‌های مختلف با حضور در مسجد آذربایجان در بازار کمک‌هایی را برای مردم سیل‌زده در مناطق مختلف کشور اهدا کردند.

وی با اشاره به حضور خیران مسکن‌ساز، مدرسه‌ساز، حامیان معلول و مجمع خیرین کشور در این مراسم تصریح کرد: بر اساس تعهدات صورت گرفته قرار شد 18 مسکن، 4 مدرسه و 100 میلیون وجه نقد و همچنین مقدار قابل توجهی لوازم خانگی از جمله پتو، پخچال و ... به سیل‌زدگان استان‌های مختلف اهدا شود.

سخنگوی مجمع خیرین کشور ادامه داد: در این مراسم همچنین جمعی از پیشکسوتان ورزش کشتی از جمله طالقانی نیز حضور داشتند ضمن اینکه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین جمعی از مسئولان وزارت بهداشت در این مراسم حضور داشتند.

کارگری همچنین به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ساخت 25 مسکن در یکی از مناطق روستایی در منطق سیل‌زده اشاره و تصریح کرد: البته این تعهد جدای تعهد ساخت 18 مسکن برای سیل‌زدگان است چرا که در ساخت این 25 واحد قرار است از طریق ورق‌های گالوانیزه واحدهای مسکونی به متراژ 100 متر و در یک هفته با همکاری وزارت راه و شهرسازی برای سیل‌زدگان ساخته شود.

وی گفت: اجرای این طرح به‌صورت پایلوت به مدت یک هفته می‌تواند الگویی برای ساخت مسکن در زمان و قیمت مناسب در استان‌ها و روستاهای دیگر باشد که امیدواریم این طرح مورد توجه بخش‌های مختلف نیز قرار بگیرد.

سخنگوی مجمع خیرین کشور در ارتباط با زمان ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده نیز گفت: به زودی محموله‌هایی شامل لوازم خانگی به مناطق سیل‌زده و با مدیریت مجمع خیرین کشور ارسال خواهد شد.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها