پیروزی خانگی لیورپول مقابل هادرسفیلد

لیورپول در دیداری خانگی مقابل هادرسفیلد به پیروزی 5-0 رسید و بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر برگشت.  

پیروزی خانگی لیورپول مقابل هادرسفیلد

شاگردان یورگن کلوپ که در اولین دیدار از هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان هادرسفیلد بودند، کار دشواری نداشتند و در نهایت به یک پیروزی آسان رسیدند.

قرمزها بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 15 ثانیه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. در حالی که بازیکنان هادرسفیلد بازی را آغاز کردند، پرسینگ لیورپولی ها از پشت محوطه جریمه میهمان، آنها را صاحب موقعیت کرد و در نهایت این نبی کیتا بود که روی پاس محمد صلاح صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم، دروازه حریف را باز کرد.

برتری لیورپولی ها بعد از این گل ادامه داشت اما دفاع فشرده هادرسفیلد، موقعیت چندانی در اختیار آنها قرار نمی داد تا اینکه در دقیقه 23، سادیو مانه توانست برای بار دوم دروازه حریف را باز کند. روی حرکتی که ویرژیل فن دایک آغاز کرد، اندی رابرتسون در سمت چپ صاحب توپ شد و ارسال دقیق او به محوطه جریمه هادرسفیلد را مانه با یک ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد اما باز هم این لیورپولی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند و در اولین دقیقه از وقت های اضافه بود که توانستند اختلاف را به سه گل افزایش بدهند.

روی پاس عالی الکساندر آرنولد به پشت مدافعان هادرسفیلد بود که صلاح با لوسل تک به تک شد و با یک ضربه فنی، توپ را از بالای سر او به قعر دروازه حریف فرستاد. به این ترتیب، نیمه اول با این سه گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد اما این هادرسفیلد بود که می توانست در دقیقه 52 به گل برسد اما ضربات گرنت و مونیه، راهی به چهارچوب دروازه آلیسون پیدا نکرد.

در ادامه باز هم این لیورپولی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام در دقیقه 66 توانستند به گل چهارم برسند. این بار روی یک ارسال از جوردن هندرسون بود که مانه بار دیگر صاحب موقعیت شد و باز هم با ضربه سر، لوسل را مغلوب کرد.

بعد از این گل هم از شدت حملات بازیکنان میزبان کاسته نشد و آنها به وارد کردن فشار روی دروازه هادرسفیلد ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 83 توانستند به گل پنجم برسند. این بار روی پاس عمقی شقیری، رابرتسون در سمت چپ صاحب توپ شد و پاس در عرض او را محمد صلاح با بغل پا تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لیورپول با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید و با 91 امتیاز، در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. البته در صورتی که منچسترسیتی بتواند در دیدار پیش رو مقابل برنلی به پیروزی برسد، می تواند صدر جدول را پس بگیرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها