اعلام وضعیت اضطراری در آق قلا گلستان

توصیه و هشدار ما این است که مکان های نا امن را تخلیه کنند و به جای مناسب بروند ، ستاد اسکان هم دو سالن را آماده کرده است تا در صورت اضطراری تر شدن وضعیت مردم در معرض خطر را اسکان دهیم.

اعلام وضعیت اضطراری در آق قلا گلستان

فرماندار آق قلا به ساکنان محله های حکیم آباد ، تازه آباد ، کل آباد و عیدگاه آق قلا هشدار داد تا به مکان های امن بروند.

فرماندار شهرستان آق قلا با اعلام این خبر گفت : وضعیت شهر تا ظهر امروز مناسب بود اما ورود حجم جدید آب به شهر را داشتیم ، داکت یا کانالی که در کنار روستای یلمه خندان حفر کرده بودیم با تلاش های زیاد به خوبی مقاومت کرده بود

امانگلدی ضمیر در ادامه گفت : حدود ساعت ۵ خبر رسید که با توجه به فشار زیاد آب سد کیسه ای شمال یلمه خندان شکسته است و آب در حال پیشروی به سمت شهر می‌باشد .

ضمیر گفت : تلاش های زیادی برای جلوگیری از ورود آب صورت گرفت اما با افزایش پیک آب نتوانستیم مانع ورود آب بشویم و این وضعیت نگران کننده است . بنابراین به ساکنان محلات حکیم آباد ، تازه آباد ، کل آباد و عیدگاه هشدار جدی می دهیم .

فرماندار آق قلا گفت : گرچه بخشی از این محلات تخلیه شده است اما کسانی که خانه دو طبقه دارند وسایل خود را به طبقات بالاتر منتقل کنند . گرچه شدت سیل به شدت سیل اول فروردین نیست اما به دلیل اشباع شدن زمین از آب و برگشت مردم به خانه های خود وضعیت نگران کننده است .

ضمیر گفت : توصیه و هشدار ما این است که مکان های نا امن را تخلیه کنند و به جای مناسب بروند ، ستاد اسکان هم دو سالن را آماده کرده است تا در صورت اضطراری تر شدن وضعیت مردم در معرض خطر را اسکان دهیم.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : آب وارد روستاهای سقر یلقی ، میرزاعلی یلقی و سلاق یلقی شده است حجم آب نیز قابل توجه است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها