آیا شما حاضر به پرداخت 30 میلیون تومان برای این گربه هستید؟!

گربه ها دارای انواع مختلف و گوناگونی هستند که برخی از آنها به قیمت هزاران دلار در بازارهای جهانی به عنوان گربه های خانگی بفروش میرسند.

آیا شما حاضر به پرداخت 30 میلیون تومان برای این گربه هستید؟!

نگهداری و مراقبت از گربه ها قطعا می تواند تجربه خوبی برای ما انسان ها باشد چرا که می توانند به میزان فراوانی ما را سرگرم کنند و به نحوی از بروز افسردگی های مزمن و خستگی جلوگیری نمایند. برای مثال اگر شما یک گربه یا بطور کلی یک حیوان خانگی داشته باشید، باید روزانه با برنامه به همراه حیوان خانگی تان برای پیاده روی به بیرون از خانه بروید که به مرور هم می توانید سرگرم شوید و هم می توانید به سلامتی خود کمک کنید. از این رو برخی گربه ها هستند که قیمت بسیار زیادی دارند و برای داشتن آنها باید هزینه بسیار زیادی را صرف کرد.


برای مثال حیوانات افراد سلبریتی در رینج قیمت بسیار بالایی هستند که شاید توان خرید آن برای ما مقدور نباشد ولی هزینه نگهداری آنها، بسیار زیاد نیست و می توان با هزینه کم یکی از این حیوانات بامزه و پرنشاط را نگهداری نماییم.

با این وجود در این مطلب از بخش سرگرمی قصد داریم تا دوست داشتنی ترین گربه را که سلبریتی های بریتانیایی عاشق آن هستند را معرفی کنیم که این گربه به هیچ وجه از خانه بیرون نمی رود و فقط زمان خود را صرف غذا خوردن سپری می کند.

گربه ای که در تصویر مشاهده می کنید، به نام " A British Shorthair kitten " معروف هستند که این نوع گربه دارای موهای کوتاهی در بدن خود هستند.

از این رو این گربه، بسیار خاص است و به نوعی همانند گربه محبوب گارفیلد، بسیار پرخور است و به هیچ وجه از خانه بیرون نمی رود و تمام وقتش را تنها صرف غذا خوردن می کند که تصاویر آن توسط سلبریتی های بریتانیایی در صفحات مجازی به شدت منتشر می شوند.

با این حال برای داشتن چنین گربه ای باید هزینه 1800 دلاری یا 30 میلیون تومانی را بپردازید و سپس در صف انتظار بایستید تا بتوانید در زمان خاص و مشخصی مالک این گربه معروف شوید!

اما جالب است بدانید که این گونه از گربه ها، یکی از محبوب ترین گونه ها هستند و افراد مشهور چنین گونه از گربه ها را خریداری می کنند و با آنها عکس های متعددی در صفحه اینستاگرام خود می گذارند تا بتوانند محبوبیت خاصی پیدا کنند.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها