جراحی پلاستیک صورت گربه خانگی ! + تصاویر دلخراش

یک زن به طور بسیار عجیب و غیر قابل باور اقدام به جراحی پلاستیک گربه خانگی خودش نمود.

جراحی پلاستیک صورت گربه خانگی ! + تصاویر دلخراش

صاحب حیوان خانگی به سوء استفاده از حیوانات متهم شده زیرا صورت گربه ی خود را جراحی پلاستیک کرده است. زن چینی که نامش ذکر نشده ، چشمان گربه خود را جراحی کرد زیرا ادعا می کرد که شکل چشمان او را دوست ندارد و به نظر "زشت" است، جراحی روی چشم گربه انجام شده است. گفته می شود که گربه خاکستری تحت عمل جراحی دو چشم، یا بلفاروپلاستی آسیایی،قرار گرفته است جایی که چین و چروک پلک ها را رفع می کنند.

به منظور انجام این کار، دامپزشکان با چاقوی جراحی مقداری از هر یک از پلک های گربه را می چینند ، گزارش تلویزیونی جیانگ سو در اوایل امروز گزارش داد. تلویزیون همچنین عکس های تکان دهنده گربه ای را که پس از جراحی اتفاق افتاده بود را نشان می دهد که 10،000 یوان (حدود 1100 پوند) هزینه دارد. در تصاویری که در بخش سرگرمی نمناک مشاهده می کنید بخشی از مو گربه از چهره اش تراشیده شده است، که نشان می دهد چشم حیوان بیچاره بسیار قرمز و متورم است و یک خط از بخیه نیز در هر چشم دیده می شود.

با توجه به کارکنان بیمارستان در نانجینگ، جایی که جراحی انجام شده ، عمل جراحی دو چشم در حیوانات معمول است، و بسیاری از صاحبان سگ تصمیم به انجام این کار می گیرند اینطور حیوانات می توانند در نمایش شرکت کنند با این حال آنها اضافه کردند که هنگامی که جراحی روی گربه انجام می شود می تواند خطر بیماری داشته باشد و این باعث ایجاد ناراحتی زیادی می شود.

میل آنلاین نشان داده است که از زمان گزارش در تلویزیون چین، مالک گربه در رسانه های اجتماعی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

یک نفر گفت:"این حتی شبیه گربه های مشابه هم نیست. این یک شکنجه ساده است." دومین نفر اظهار نظر کرد:از نظر من سو استفاده کامل از یک حیوان است. کاربر سوم اضافه کرد:"کاملا غیر ضروری است."

گربه ای را جراحی پلاستیک انجام داد
اما این اولین بار نیست که کسی از جراحی پلاستیکی عجیب و غریب روی حیوانات خود اعتراف کرده است. در سال 2017، یک خانواده در معرض آتش سوزی قرار گرفت تا سگ خود را زیر چاقو قرار دهد تا او را بیشتر شبیه فیلم جیم کری، سازد. "مارینا اسمت"، از دامپزشکان روسیه خواسته بود که گوش های سگ خود را پایین بیاورد، چون به علت خوابیدن روی آنها کاملا صاف شده بود . مارینا به لایف نیوز گفت:"ما تصمیم گرفتیم گوش ها را اصلاح کنیم و به دنبال جراحی رفتیم و از چسب و نوار استفاده کردیم تا ابتدا گوشها را بچرخانیم، اما هیچ چیز کمک نمیکرد. سگ، البته، احساس ناراحتی نمیکرد پس به عنوان یک خانواده ما تصمیم گرفتیم که گوش ها را جراحی اصلاح کنیم. پزشکان سعی کردند از ما آن را بیاموزند.

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها