علت ممنوع الکاری و ممنوع التصویری حامد همایون مشخص شد+عکس


6 اردیبهشت 1398 - 14:05
5cc2d0d171423_2019-04-26_14-05
حامد همایون که چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است.

برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

گفتنی است حامد همایون به‌خاطر هایده و بهروز وثوقی ممنوع‌التصویر شد.

 

حامد همایون که چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cc2d0d171423_2019-04-26_14-05
6 اردیبهشت 1398 - 14:05

برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

گفتنی است حامد همایون به‌خاطر هایده و بهروز وثوقی ممنوع‌التصویر شد.

 

منبع: خبر آنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
تولایی 2 1 پاسخ 1398/4/12 -20:05

حامد تو توقلب ما جاداری از این مملکت بعید نیس بعدم ممنوع الکار که نشدی فقط دیگه تو تلوزیون نیستی تازگیاهم شنیم ممنوعیتت تموم شده حقیقت دارهههههههه

حاجی مَهبُد 0 0 پاسخ 1398/4/6 -22:05

حامد همایون از بلوچستان مرکز قدرت طایفه ایی حمایت می شود???

ناشناس 3 2 پاسخ 1398/3/17 -02:56

حامد همایون بی نظیره من عاشقشم این کار اصلا درست و عادلانه نیست آقای گلزار دست تو دست خانم هندی فیلم بازی می کنه بعد تو کنسرت گوگوش حضور داشته. چرا ممنون تصویر نشد. حامد همایون حق نیست. حامد عزیز ما کنار می مو نیم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤تو بی نظیری ❤ دوست‌داشتنی و پرامید ❤❤❤❤انشاالله سال های طولانی برامون بخونی و ما بهت افتخار کنیم . تو محشری ? یه دونه ای تو بهترین خواننده ی ایرانی ??????????

ستاره 1398/3/17 -16:52

اون گلزار یک عدد پاچه خوار?

ایلین 3 1 پاسخ 1398/2/26 -16:16

دولت ایران هرکاری کهدلشمیخواد میکنه اهمیت نمیده طرف کیه خواننده ی مشهور وپرطرفدار ایرانه اگه اون نخونه کی بخونه واقعا دولت باید خجالت بکشن که تقی بهتوقی میخره این روحانی که یه قانون جدید میزاره واقعا شرم اور

ناهید کرمی 5 3 پاسخ 1398/2/19 -17:36

آخه چرا ازتون خواهش میکنم ایشونو از کارشون ممنوع نکنید کجای کار ایشون اشتباه بوده که ممنوع التصویرشون کردین از کار امیر تتلو که بدتر نیست که حرفای مبتذل و بد زد تو کنسرتاش خواهششششششششششششش میکنم به نظر ایشون بهترین خواننده هستن و هیچ کار اشتباهی نکردن ???????????????????

NEGIN 5 4 پاسخ 1398/2/15 -21:25

حامد همایون خواننده ای فوق العاده بود من همه آهنگاشو گوش دادم به نظر من حیف این خواننده بود که دیگه کار نکنه من که خیلی ناراحت شدم ????

ناشناس 5 3 پاسخ 1398/2/10 -03:27

حامد همایون هیچوقت تنها نیست❤❤ بی شک یکی از بهترین های موسیقی پاپ هست?? تا- ابد- هوادارتیم????? ?اتحاد خانواده ی عشق?

ریحانه 9 4 پاسخ 1398/2/7 -15:22

عیبی نداره حامد همایون تو قلب ما جا داره حالا ممنوع التصویرهم شده باشه مهم نیس بعدشم حامد همایون از صدا و سیما معروف نشد لطفا از چیزی ک اطلاع ندارید صخبت نکنید

عباس 14 1 پاسخ 1398/2/7 -01:47

چرا گلزار که توو ردیف اول کنسرت گوگوش نشسته بودو ازش هم اسم میبره و پا میشه کلی هم تشویق میشه رو ممنوع نکردین؟

رضا 8 23 پاسخ 1398/2/7 -00:48

اگه صدا وسیما بعد از مدتها یه کار درست کرده باشه همینه.

ناهید کرمی 1398/2/19 -17:39

خاک تو سرت بیشعور ما هر چی داریم از صدقه سر همین هنرمندا داریم

فرزاد 1398/3/17 -02:53

حامد بی نظیره و این بزرگ ترین اشتباه صداو سیما هست

سعید 8 1 پاسخ 1398/2/7 -00:18

به مسائل شخصی دیگران چیکار دارین!

zahra 8 3 پاسخ 1398/2/6 -20:28

سلام هنرمندباید جهانی باشه

بینام 6 4 پاسخ 1398/2/6 -14:29

چی بگیم والا ............?

کاربر ناشناس 1398/2/7 -06:26

تواین مملکت بعید نیست