علت ممنوع الکاری و ممنوع التصویری حامد همایون مشخص شد+عکس


6 اردیبهشت 1398 - 14:05
5cc2d0d171423_2019-04-26_14-05
حامد همایون که چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است.

برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

گفتنی است حامد همایون به‌خاطر هایده و بهروز وثوقی ممنوع‌التصویر شد.

 

حامد همایون که چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی مورد توجه قرار گرفت، حالا احتمالا با چالشی جدی روبه‌رو شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cc2d0d171423_2019-04-26_14-05
6 اردیبهشت 1398 - 14:05

برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده (سردبیر برنامه دلصدا) توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.

گفتنی است حامد همایون به‌خاطر هایده و بهروز وثوقی ممنوع‌التصویر شد.

 

منبع: خبر آنلاین

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 13
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ایلین 0 0 پاسخ 1398/2/26 -16:16

دولت ایران هرکاری کهدلشمیخواد میکنه اهمیت نمیده طرف کیه خواننده ی مشهور وپرطرفدار ایرانه اگه اون نخونه کی بخونه واقعا دولت باید خجالت بکشن که تقی بهتوقی میخره این روحانی که یه قانون جدید میزاره واقعا شرم اور

ناهید کرمی 0 2 پاسخ 1398/2/19 -17:36

آخه چرا ازتون خواهش میکنم ایشونو از کارشون ممنوع نکنید کجای کار ایشون اشتباه بوده که ممنوع التصویرشون کردین از کار امیر تتلو که بدتر نیست که حرفای مبتذل و بد زد تو کنسرتاش خواهششششششششششششش میکنم به نظر ایشون بهترین خواننده هستن و هیچ کار اشتباهی نکردن ???????????????????

NEGIN 2 2 پاسخ 1398/2/15 -21:25

حامد همایون خواننده ای فوق العاده بود من همه آهنگاشو گوش دادم به نظر من حیف این خواننده بود که دیگه کار نکنه من که خیلی ناراحت شدم ????

ناشناس 4 2 پاسخ 1398/2/10 -03:27

حامد همایون هیچوقت تنها نیست❤❤ بی شک یکی از بهترین های موسیقی پاپ هست?? تا- ابد- هوادارتیم????? ?اتحاد خانواده ی عشق?

ریحانه 6 3 پاسخ 1398/2/7 -15:22

عیبی نداره حامد همایون تو قلب ما جا داره حالا ممنوع التصویرهم شده باشه مهم نیس بعدشم حامد همایون از صدا و سیما معروف نشد لطفا از چیزی ک اطلاع ندارید صخبت نکنید

عباس 9 1 پاسخ 1398/2/7 -01:47

چرا گلزار که توو ردیف اول کنسرت گوگوش نشسته بودو ازش هم اسم میبره و پا میشه کلی هم تشویق میشه رو ممنوع نکردین؟

رضا 4 18 پاسخ 1398/2/7 -00:48

اگه صدا وسیما بعد از مدتها یه کار درست کرده باشه همینه.

ناهید کرمی 1398/2/19 -17:39

خاک تو سرت بیشعور ما هر چی داریم از صدقه سر همین هنرمندا داریم

سعید 6 1 پاسخ 1398/2/7 -00:18

به مسائل شخصی دیگران چیکار دارین!

zahra 8 2 پاسخ 1398/2/6 -20:28

سلام هنرمندباید جهانی باشه

بینام 6 2 پاسخ 1398/2/6 -14:29

چی بگیم والا ............?

کاربر ناشناس 1398/2/7 -06:26

تواین مملکت بعید نیست