شریعتمداری: قانون کار نیازمند اصلاح بیشتر است

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در سال رونق تولید نیازمند بهبود فضای کسب و کار هستیم، گفت: بخشی از قانون کار تاکنون اصلاح شده که نیازمند اصلاح بیشتریم.

شریعتمداری: قانون کار نیازمند اصلاح بیشتر است

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه این هفته تهران، ضمن تبریک روز کارگر به کارگران، گفت:این قشر از ابتدای انقلاب با همه سختی‌ها در کنار ملت و نظام بودند و جان با ارزش خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه امیدوارم کار و کارگر در جامعه جدی و محترم شمرده شود، ادامه داد: کارفرمایی که مورد تکریم قرار بگیرد در جهت کارآفرینی گام برمی‌دارد و کارگری که تکریم شود عشق را با کار خود ممزوج کرده و خلق ثروت می‌کند و کالای ایرانی را رقیب کالای خارجی می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید براینکه امروز دنیای رقابت است و اگر بخواهیم در این رقابت موفق باشیم باید برنامه‌های مدونی داشته باشیم، اضافه کرد: صیانت از اشتغال یکی از مسائلی است که باید به آن اهمیت دهیم.

شریعتمداری با بیان اینکه در سال رونق تولید نیازمند بهبود فضای کسب و کار هستیم، گفت: بخشی از قانون کار تاکنون اصلاح شده که نیازمند اصلاح بیشتریم.

وی با بیان اینکه 1400 قلم گروه کالایی ورودش به کشور ممنوع شد تا فرصت‌های شغلی کشور را تقویت کنیم، اظهار داشت:توجه به معیشت کارگران از اهم مسائل رونق تولید است و تلاش کردیم سبد معیشت کارگران را ثابت نگهداریم.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: مسکن مهر در حوزه‌های مسکن ارزان قیمت گام‌های خوبی برداشت، اما مسکن کارگری هنوز تأمین نشده است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها