پائولو سرجیو: با تمام احترام با نفت مسجدسلیمان برخورد می‌کنیم

پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تمام احترام با تیم نفت مسجدسلیمان برخورد خواهیم کرد و اصلاً توجهی به جایگاه این تیم نخواهیم داشت.

پائولو سرجیو: با تمام احترام با نفت مسجدسلیمان برخورد می‌کنیم

پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: یک دیدار سخت دیگر برای ما خواهد بود. قطعاً در لیگ بازی آسانی نداشتیم و نخواهیم داشت. با تمام احترام با تیم نفت مسجدسلیمان برخورد خواهیم کرد و اصلاً توجه به جایگاه این تیم و اینکه چقدر امتیاز از ما پایین‌تر است، نخواهیم داشت و با تمام احترام با این تیم برخورد خواهیم کرد. باید در بهترین سطح خود باشیم تا به امتیاز مدنظر خود دست پیدا کنیم. اصلاً دوست ندارم با تیم‌هایی که بزرگ و مطرح بازی می‌کنم با تمام تمرکز به میدان بروم و زمان دیدار با تیم‌های کم‌نام ونشان‌تر بدون تمرکز به میدان برویم.

وی تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان همان اندازه برای ما قابل احترام هستند که تیم‌های بزرگ سپاهان، پرسپولیس و دیگر تیم‌های بزرگ برای ما قابل احترام هستند. چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم تمرکز روی کارشان و پیاده کردن خواسته‌های ما در زمین مسابقه است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر محرومی برای این مسابقه نداریم، اما ماکومبا کانجی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

سرجیو درباره پیش‌بینی جایگاه این تیم در پایان فصل اظهار داشت: اینکه در آخر فصل در چه جایگاهی قرار خواهیم داشت به چهار دیدار آینده‌مان بستگی دارد، اما در حال حاضر تنها توجه ما به بازی با تیم نفت مسجدسلیمان و کسب سه امتیاز است تا ببینیم با توجه به نتایج سایر دیدارها در چه جایگاهی قرار خواهیم گرفت.

وی راجع به عملکرد بالوتلی گفت: فصل فوتبالی مانند یک کتاب است و در واقع نمی‌شود کتاب را از آخر خواند. هر روز ، هر بازی و هر هفته یک نتیجه برای شما خواهد داشت و بالوتلی خوب من را می‌شناسد، چرا که با توجه به شناخت از او دعوت کردم به تیم ما اضافه شود. گاهی اوقات به خاطر اشتباه خودش یا دلایلی دیگر زمان زیادی طول کشید تا خود را آداپته با شرایط تیم کند. امیدوارم بتواند فصل را با نشان دادن کیفیت کارش به پایان برسد. با توجه به از دست دادن ماکومبا کانجی تا پایان فصل، خیلی مهم است که بتواند بار او را به دوش بکشد و به تیم ما کمک کند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها