رد پیشنهاد نجومی برای فروش آسنسیو از سوی رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید با وجود داشتن پیشنهادی هنگفت برای هافبک هجومی اسپانیایی خود، حاضر به فروش او نشد.

رد پیشنهاد نجومی برای فروش آسنسیو از سوی رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید چندین پیشنهادی که برای مارکو آسنسیو داشت و حتی یکی از آنها به 180 میلیون یورو می‌رسید را رد کرد، چرا که نه این باشگاه و نه خود بازیکن تمایلی به قطع همکاری با یکدیگر ندارند.

آسنسیوی 23 ساله که در یکی دو فصل اخیر خودش را به عنوان پشتوانه‌ای برای فوتبال اسپانیا معرفی کرد، در فصول گذشته برای رئال مادرید گل‌های مهمی در لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و چندین بازی مهم دیگر به ثمر رساند. با این حال فصل 19-2018 برای او فصل چندان پرباری نبود و همین مسئله سبب شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها مطرح و از باشگاه‌هایی مانند لیورپول و یوونتوس به عنوان مشتریان اصلی او یاد شود.

با این حال اوراسیو کاجیولی، مدیر برنامه‌های آسنسیو در این خصوص به شبکه ESPN گفت: در یک سال اخیر ما پیشنهاد‌هایی با ارقامی بالا تا 150 و حتی 180 میلیون یورو هم داشته‌ایم، اما رئال مادرید نمی‌خواهد به آنها گوش کند. باشگاه‌های بزرگ همیشه برای جذب آسنسیو تمایل نشان داده‌اند و منتظر بودند ببینند آیا روزی می‌رسد که او بخواهد رئال مادرید را ترک کند یا نه که البته این، موردی عادی است. با این حال مارکو همیشه گفته که از بازی در رئال مادرید راضی است و تنها به کسب موفقیت در این تیم فکر می‌کند. او هنوز پسری جوان و در حال پیشرفت است.
آسنسیو در فصل جاری 33 بار برای رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان بازی کرده و تنها سه گل زده است. البته نیمکت‌نشینی‌های متوالی به صلاحدید سرمربی سابق تیم سانتیاگو سولاری که وینیسیوس جونیور و لوکاس واسکز را ترجیح می‌دهد در اُفت آمار گلزنی او تأثیر داشت. به نظر می‌رسد که بازگشت زین‌الدین زیدان به کادر فنی رئال مادرید - کسی که آسنسیو را به ترکیب برگردانده - سبب شده است که این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی به ماندن در رئال مادرید تمایل بیشتری پیدا کند.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها