رییس کل دادگستری گلستان: هنوز پرونده قضائی در خصوص سیل تشکیل نشده است

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هنوز پرونده قضائی در خصوص سیل تشکیل نشده است اما مدارک ما آماده و بعد از بهبود شرایط مستندات را اعلام خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری گلستان: هنوز پرونده قضائی در خصوص سیل تشکیل نشده است

هادی هاشمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنوز پرونده‌ای در خصوص مقصرین سیل گلستان تشکیل نشده و منتظریم کار اسکان مردم به پایان برسد، چون این امر در اولویت ما قرار دارد.
وی در مورد آخرین وضعیت مردم سیل‌زده استان گلستان گفت: در حال حاضر مردم از اردوگاه‌های موقت به منازل خود بازگشتند اما با توجه به اینکه منازل بسیاری از مردم بیش از ۲۰ روز دچار آبگرفتگی بوده و خسارت بسیاری دیده دیگر قابل سکونت نیست و در حال حاضر در چادرها در حیاط منازلشان زندگی می‌کنند.
رئیس کل سابق دادگستری تهران در خصوص نحوه امدادرسانی به مردم گفت: امدادرسانی توسط دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، ارتش، نیروهای امدادرسان و همچنین خود مردم در حال انجام است و شرایط رو به بهبودی است.
وی افزود: اقدامات ما انجام شده است و مستندات را جمع‌آوری کرده‌ایم و به محض اینکه شرایط بهتر شود و مردم در آرامش قرار گرفتند موضوع را رسانه‌ای خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    0

    شما را به خدا گردن کلفت هایی که نقش اصلی درسیل دارند وقاچاق چوب وازبین بردن مراتع موجب سیل شدن را محاکمه ومجازات شوند مثل پسر آقای نورمفیدی اگروی محاکمه شود وبه کارقاچاق چوب وی رسیدگی شودامید به اجراء عدالت هست والانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها