ناچ خارج از صفحه نمایش؛ طراحی احتمالی گوشی‌های جدید شیائومی +تصویر

به تازگی شیائومی طراحی‌های اولیه‌ای منتشر کرده که در آن‌ ویژگی‌های جدید گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند.

ناچ خارج از صفحه نمایش؛ طراحی احتمالی گوشی‌های جدید شیائومی +تصویر

از زمانی که در سال ۲۰۱۷ طراحی ناچ به صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند اضافه شد، شرکت‌های تولیدکننده از مدل‌های مختلف آن در اندازه‌های بزرگ و کوچک و در شکل‌های متنوع، در دستگاه‌های خود استفاده کرده‌اند. اما در هیچ کدام از این طراحی‌ها ناچ در خارج از صفحه نمایش دیده نشده است. اما طراحی‌های جدید شیائومی نشان می‌دهد که احتمالا در حال کار کردن روی یک مدل جدید با همین شکل است.

در طراحی جدید شیائومی ما یک اتفاق جدید را مشاهده می‌کنیم. در این گوشی هوشمند ناچ به جای این که درون صفحه باشد، خارج از آن قرار دارد. به دلیل وجود ناچ در طراحی این گوشی، حاشیه‌های آن نازک هستند. شکل این ناچ به گونه‌ای طراحی شده که کاملا شبیه ناچی است که درون صفحه نمایش قرار می‌گرفت. این ناچ نیز میزبان دوربین سلفی و بلندگوی گوشی‌های شیائومی است.

گوشی دیگری از این برند با نام می میکس ۳ وجود دارد که دوربین آن به صورت کشویی طراحی شده است. البته باید گفت که این نوع طراحی برای گوشی‌های با قیمت پایین‌تر منطقی به نظر نمی‌رسند. در ضمن گفته می‌شود، شیائومی در حال تلاش برای طراحی دو مدل گوشی است که دوربین آن‌ها با مکانیزم کشویی کار می‌کنند. این طراحی نیز برای گوشی‌های میان‌رده اقتصادی به نظر نمی‌رسد. در ضمن تمام این طراحی‌ها برای داشتن یک صفحه نمایش کامل و بزرگ انجام می‌شود.

به طور معمول محصولات آینده یک شرکت از کانسپت‌های اولیه‌ای که منتشر می‌کند، مشخص می‌شوند و ما از طریق آن‌ها حدس می‌زنیم چه در سر طراحان می‌گذرد. اما در این مدل خاص به دلیل غیرمعمول بودن، نمی‌توان زیاد به حضور این نوع گوشی با ناچ خارج از صفحه نمایش امید داشت.

در ادامه این طراحی‌های اولیه‌ را مشاهده می‌کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها