گردان کربلای اهواز روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان توزیع می‌کند

گروه‌های جهادی بسیار به امدادرسانی به مردم سیل‌زده پرداخته و همچنان به این جهاد ادامه می‌دهند که از جمله آن گردان کربلای اهواز است که در مناطق مختلف سیل‌زده با اقدام اساسی روزانه یک هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع می‌کند.

گردان کربلای اهواز روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان توزیع می‌کند

بیش از چهار هفته از سیل خوزستان می‌گذرد اما هنوز سیل مهربانی و مسئولیت‌پذیری مردم سراسر کشور برای مردم سیل‌زدگان ادامه دارد.

بخش‌های مختلف و گروه‌های جهادی بسیار به امدادرسانی به مردم سیل‌زده پرداخته و همچنان به این جهاد ادامه می‌دهند که از جمله آن گردان کربلای اهواز است که در مناطق مختلف سیل‌زده با اقدام اساسی روزانه یک هزار پرس غذای گرم تهیه و توزیع می‌کند.

در مقطعی جبهه مقدم را محور حضور جهادی می‌دانستند و امروزه با تأمین غذا و مایحتاج سیل‌زدگان جبهه و خط مقدم را شهرها و روستاهای سیل‌زده خوزستان می‌دانند. ابتدا کمک‌های مردمی را از سطح شهر اهواز جمع‌آوری و در نهایت در میان مناطق مختلف توزیع می‌شوند.

در پشت صحنه پخت و پز غذای سیل‌زدگان پناهی با تیم 50 نفره فعالیت دارند که وی فعالیت خود را از آغاز سیل‌ عنوان می‌کند و می‌گوید: خانم‌های بسیاری در این محل با هدف کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده دور هم جمع شده و به آشپزی می‎‌پردازند.

بنا به گفته علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان 91 اردوگاه اسکان اضطراری از آغاز کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده نقاط مختلف استان خوزستان برپا شده که این تعداد به 26 محل کاهش پیدا کرده است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها