چرا کارخانه قند 80 سال ورامین دچار مشکل شده؟

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با بیان این مطلب که کارخانه قند ۸۰ ساله ورامین، همان کارخانه قند معروف کشور بود ولی امروزه دچار مشکل شده است، ابراز عقیده کرد: دولت برای بهبود این مسئله کمک نمی‌کند.

چرا کارخانه قند 80 سال ورامین دچار مشکل شده؟

سید حسین نقوی حسینی بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار دارد که راهی به غیر از رونق تولید داخلی نداریم، اگر تولید رونق پیدا کند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیز برطرف می‌شود.

نماینده دشت ورامین در مجلس گفت: بحران بیکاری در جامعه حاصل رکود اقتصادی است، اگر این رکود برطرف بشود و رونق تولید داشته باشیم، جوانان ما بیکار نخواهد ماند.

نقوی حسینی ادامه داد: امروزه مسئولان باید به گونه عمل بکنند که سرمایه‌های سرگردان و کارخانه‌های نیمه کاره و یا تعطیل شده به راه بیفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: امیدواریم دولت و مجلس و تمام نهادها دست به دست هم بدهند و برای تحقق شعار سال ۹۸ هر کاری که می‌توانند انجام بدهند.

وی افزود: در منطقه دشت ورامین، کارخانجات زیادی ساخته شد، سرمایه‌های فراوانی جذب شد، مراکز تولیدی فراوانی راه اندازی شد، اما متأسفانه این کارخانجات تعطیل و یا نیمه تعطیل شدند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی در منطقه ورامین ادامه داد: اگر کارخانجات و مراکز تولیدی با سرمایه‌های زیاد به کار خود ادامه می‌دادند، امروزه باید شاهد رونق تولید بودیم اما متأسفانه اینگونه نیست و جوانان این دیار بیکار هستند.

نقوی تصریح کرد: کارخانه قند ۸۰ ساله ورامین، همان کارخانه قندی که در کشور معروف بود، امروزه دچار مشکل شده است و دولت برای بهبود این مسئله کمک نمی‌کند. انتظار داریم که دولت برای رونق تولید بیشتر وقت بگذارد و موانع مراکز تولیدی را از سر راه بردارد.

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس با اشاره به ضرورت توجه مسئولان کشور به توانمندی‌های داخلی یادآور شد: نباید مسئولان کشور به بیرون نگاه کنند، چرا که دشمن به جز کینه‌توزی، برای ما هیچ کار دیگری انجام نخواهد داد.

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها