رئال مادرید مایل است ایسکو را بفروشد ولی او برنامه‌ای برای جدایی ندارد

ایسکو می‌خواهد بماند و زیدان هم همین را می‌خواهد ولی ظاهرا باشگاه برنامه دیگری دارد.

رئال مادرید مایل است ایسکو را بفروشد ولی او برنامه‌ای برای جدایی ندارد

رئال مادرید به ایسکو به چشم گزینه‌ای مطلوب برای تامین منابع مالی لازم برای خرید بازیکنان جدید نگاه می‌کند.

به گزارش AS، بازگشت زیدان فصلی جدید به روی دوران فوتبال ایسکو باز کرد. او که زیر نظر سولاری تنها در 18٪ از دقایق ممکن به میدان رفته بود، در 6 دیدار اخیر 4 بار در ترکیب ثابت قرار داشته است. مشخص است که زیدان روی او حساب می‌کند و همین هم باید نشانه خوبی بر ماندنی بودن ایسکو در رئال مادرید باشد. با این حال کار وقتی پیچیده می‌شود که پای باشگاه به قضیه باز شود. رئال مادرید به ایسکو به چشم گزینه‌ای ایده آل برای تامین منابع مالی لازم برای خریدهای در دستور کار نگاه می‌کند.

زیدان اخیرا در کنفرانسی مطبوعاتی درباره ایسکو و احتمال فروش این بازیکن گفته بود: بازیکنان زیادی در تیم هستند که می‌توان با فروششان، پول خوبی کسب کرد. همه بازیکنان مادرید بسیار خوب هستند و باشگاه‌های زیادی به دنبال آنها هستند. البته این چیز جدیدی نیست. ایسکو بازیکن مهمی است. سبک بازی او را می‌پسندم. خواهیم دید سرنوشت او چه می‌شود.
بنابراین زیدان هم درهای خروج را به روی این ستاره مالاگایی باز گذاشته بود. مشکل این است که از راه رسیدن هازارد باعث خواهد شد دقایق حتی کمتری به ایسکو برسد. رئال مادرید ترجیح می‌دهد ایسکو را پیش از آنکه یک فصل دیگر هم نیمکت نشین باشد و بیشتر از قیمتش کاسته شود، به فروش برساند. ازنگاه ترنسفر مارکت، در یک سال اخیر 30 میلیون یورو از ارزش ایسکو کاسته شده است. (90 به 60)

این قضیه طرف سومی هم دارد و آن خود ایسکو است. او هم درست مثل بیل هیچ برنامه‌ای برای ترک رئال مادرید ندارد. ایسکو تا سال 2022 قرارداد دارد و به زودی دوباره پدر خواهد شد و از این رو به جدایی اصلا فکر نمی‌کند. بنابراین اگر رئال مادرید در فروش او جدی باشد احتمالا به مشکل برخورد خواهد کرد. منچسترسیتی تا چند وقت پیش جدی‌ترین مشتری ایسکو بود و حتی تا حدودی این بازیکن را وسوسه کرده بود ولی این ستاره اسپانیایی اکنون اصلا به جدایی فکر نمی‌کند.

باید دید این ادعای آ اس تا چه اندازه صحت دارد. حدس زدن برنامه‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان پیش رو واقعا کار سختی است.

منبع: طرفداری

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها