دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در "تربت حیدریه"

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان حرفه‌ای با 60 فقره سرقت در شهرستان

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در "تربت حیدریه"

سرهنگ" ابراهیم قربان زاده" گفت: در پي گزارش چند فقره سرقت از اماكن خصوصي، كارخانه ها و باغ های سطح شهرستان "تربت حیدریه"، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی دقیق سرقت‌ها و سرنخ‌های به جامانده، به 2 سارق سابقه‌دار مظنون و با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی، آنها را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر کردند.

سرهنگ قربان زاده تصریح کرد: متهمان دستگیرشده در ابتدا منكر هرگونه جرمي شدند، ولي در مواجه با ادله و مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 60 فقره سرقت شبانه شامل؛ 18 فقره سرقت از ساختمان‌های ناتمام، 23 فقره سرقت محتويات خودرو، 4 دستگاه موتورسيكلت و 10 فقره سرقت وسایل منزل و 5 فقره سرقت سيم و كابل با همدستي 3 نفر دیگر در سطح شهرستان اعتراف كردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه اين عمليات ماموران انتظامی توانستند 3 همدست دیگر این 2 متهم را دستگير کنند، بیان داشت: پلیس در بازرسي از مخفيگاه این افراد مقادیر قابل توجهی از وسایل سرقتي شامل باطري خودرو، جك، آچارآلات، قطعات خودرو، موتور جوش، سيم و كابل، لوازم منزل و... را كشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامي استان خراسان رضوی با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پيرامون این پرونده و کشف دیگر جرایم احتمالی، از شهروندان خواست نسبت به ايمن كردن منزل و وسایل نقليه خود برای پيشگيري از سرقت توجه بيشتري داشته باشند و موارد مشكوك را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها