جیجی بوفون به یوونتوس باز خواهد گشت؟

ممکن است جان لوییجی بوفون، اسطوره محبوب باشگاه یوونتوس به زودی به این تیم بازگردد.

جیجی بوفون به یوونتوس باز خواهد گشت؟

بوفون تابستان سال قبل و در تصمیمی غیرمنتظره رهسپار پاریس شد تا بعد از نزدیک به دو دهه بازی کردن در ترکیب یوونتوس، در این فصل در ترکیب پاری سن ژرمن قرار گیرد، اما به نظر می رسد اوضاع خیلی بر وفق مراد او پیش نرفته است.

در همین حال اسپورت مدیاست مدعی شد باشگاه یوونتوس قصد دارد از بوفون در یک پست مدیریتی رده بالا استفاده کند و شاید این دروازه بان 41 ساله خیلی زود دوباره راهی تورین شود. سیلوانو مارتینا، مدیر برنامه بوفون هفته بعد برای قانع کردن موکل خود به پاریس سفر خواهد کرد و یوونتوس می خواهد خیلی زود و این بار در کادر مدیریتی از توانایی های اسطوره محبوب خود بهره گیرد.

پاری سن ژرمن گزینه تمدید قرارداد بوفون را برای 12 ماه دیگر را در قرارداد گنجانده، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و به نظر می رسد تیم متمول فرانسوی در این رابطه تردید دارند و علاوه بر این، احتمال انتقال داوید دخیا به پاریس نیز وجود دارد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمالا بوفون از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و پروژه بازگشت او به تورین سرعت خواهد گرفت اما در غیر این صورت، این موضوع یک سال دیگر به تعویق خواهد افتاد، اما در هر حال به نظر می رسد بوفون یا چند ماه دیگر یا در ژوئن 2020 مدیر باشگاه یوونتوس خواهد شد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها