تارتار: باخت به ما تحمیل شد/برتر از پیکان بودیم

سرمربی پارس جنوبی جم در پایان دیدار با پیکان گفت: باخت در این مسابقه به ما تحمیل شد.

تارتار: باخت به ما تحمیل شد/برتر از پیکان بودیم

مهدی تارتار بعد از بازی و بعد از شکست تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری، گفت: بازی، بازی زیبایی بود، بازی 5 گل داشت، باخت به ما تحمیل شد، این همه اشتباه در یک بازی روی گل سوم بازیکنان پیکان روی بازیکن ما خطا کردند ولی هیچ خطایی گرفته نشد. تمام هزینه فدراسیون باید صرف کمک داور ویدیویی شود.

سرمربی پارس جنوبی جم تاکید کرد: ما بهتر از پیکان بازی کردیم و واقعاً مستحق باخت نبودیم. این باخت را به ما آقایان داور تحمیل کردند من نمی‌دانم اینقدر اشتباه در یک بازی! در صحنه گل اول پیکان کاملاً دو دستی مدافع ما را هل دادند، هیچ کدام از داوران ندیدند؛ داور کنار دروازه، داور وسط به همین راحتی گل اول را خوردیم. روی گل سوم پیکان من روی خط بودم و اگر خطایی هم رخ داده بیرون از محوطه رخ داده است. این همه اشتباه در یک بازی مگر می‌شود؟ به نظر من تمام سرمایه فدراسیون باید صرف هزینه VAR شود ما خیلی مشکل داریم.

تارتار در ادامه افزود: در فوتبال ما آنقدر اشتباه زیاد است که اصلاً حق به حق‌دار نمی‌رسد، یا داوران پراشتباه را کنار بگذارند، یا کمک داور ویدیویی بیاورند. ما الان در دنیا می‌بینیم با یک اشتباه نزدیک بود صعود یک تیم به یک تیم دیگر برسد. در بازی منچسترسیتی و لیورپول. همه جا اشتباه است ولی نه اینقدر زیاد. داور یک پنالتی گرفت که داور کنار دروازه دید که توپ با کمرش برخورد کرده است. آقای کرمانشاهی منتظر بود کوچک‌ترین اتفاقی بیفتد تا روی نقطه پنالتی برود. نمی‌شود که الان جای ما با تیم پیکان عوض شده است به خاطر اشتباهات داور. ما هم به خدا واگذار می‌کنیم، ما دیگر خسته شده‌ایم، به کمیته داوران، به فدراسیون، به VAR چقدر بگوییم، این همه اشتباه بس است. شغل ما مربی‌‌گری است. شب و روزمان را می‌گذاریم ولی با یک سوت اشتباه نتیجه از این طرف به آن طرف می‌شود. به هر حال این پیروزی را به تیم پیکان تبریک می‌گویم. تیم پیکان و مجموعه‌شان قابل احترام هستند ولی ما بهتر از آنها توپ را به گردش در آوردیم و حق‌مان باخت نبود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها