برانکو تکذیب شد/ علی دایی سرمربی بعدی تیم ملی؟


5 اردیبهشت 1398 - 20:21
5cc1d72f35478_5cc1d72f35479
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال احتمال حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب نکرد.

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی این تیم اظهار کرد: پس از مدت‌ها توانستیم در خانه پیروز شویم و برتری برابر تراکتورسازی هم روحیه ما را بهتر کرد. مدتی استرس داشتیم و این بردها نشان می‌دهد که جایگاه پیکان بالاتر از این حرف‌ها است.

وی ادامه داد: قرارداد فرکی یک ساله و نیمه است و ما برای بعد هم با همان سیاست‌های مالی که قبلاً داشتیم و اعلام کرده بودیم ادامه خواهیم داد.

شیعی درباره سرمربی آینده تیم ملی تصریح کرد: همه اسامی‌ها درست و همه غلط است. دوشنبه جلسه‌ای را با هیأت رئیسه داشتیم و تاج گزینه‌ها را مطرح کرد و درباره آن صحبت‌هایی را انجام دادیم. برانکو جزو گزینه‌های مطرح شده توسط تاج نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی گزینه هدایت تیم ملی است، گفت: نمی‌توانم توضیحی دهم.

شیعی درباره منابع مالی جذب سرمربی برای تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: قرار نیست در این خصوص وزارت ورزش کاری انجام دهد اما خبر خوشی در راه است که به زودی آن را منتشر خواهیم کرد.

او در پایان درباره طلب کارلوس کی‌روش گفت: از طرق مالزی پیگیر این موضوع هستیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال احتمال حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب نکرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5cc1d72f35478_5cc1d72f35479
5 اردیبهشت 1398 - 20:21

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی این تیم اظهار کرد: پس از مدت‌ها توانستیم در خانه پیروز شویم و برتری برابر تراکتورسازی هم روحیه ما را بهتر کرد. مدتی استرس داشتیم و این بردها نشان می‌دهد که جایگاه پیکان بالاتر از این حرف‌ها است.

وی ادامه داد: قرارداد فرکی یک ساله و نیمه است و ما برای بعد هم با همان سیاست‌های مالی که قبلاً داشتیم و اعلام کرده بودیم ادامه خواهیم داد.

شیعی درباره سرمربی آینده تیم ملی تصریح کرد: همه اسامی‌ها درست و همه غلط است. دوشنبه جلسه‌ای را با هیأت رئیسه داشتیم و تاج گزینه‌ها را مطرح کرد و درباره آن صحبت‌هایی را انجام دادیم. برانکو جزو گزینه‌های مطرح شده توسط تاج نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی گزینه هدایت تیم ملی است، گفت: نمی‌توانم توضیحی دهم.

شیعی درباره منابع مالی جذب سرمربی برای تیم ملی فوتبال ایران توضیح داد: قرار نیست در این خصوص وزارت ورزش کاری انجام دهد اما خبر خوشی در راه است که به زودی آن را منتشر خواهیم کرد.

او در پایان درباره طلب کارلوس کی‌روش گفت: از طرق مالزی پیگیر این موضوع هستیم.

منبع: ایسنا

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


2034

نظرات 26
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حسین طلحونه 1 1 پاسخ 1398/2/7 -04:14

فکر میکنم اگر مربی ایرانی باشد برای عنوان ملی بودن تیم ملی ایران بهتر است.?

حسن نژاد 2 2 پاسخ 1398/2/6 -11:08

علی دایی بهترین گزینه هستتتت

بنده خدا 1398/2/6 -15:47

سلام کی سالم تر از اقای به نظر ما باید جای اقای تاج می نشست آگه او بشیند دست دلالان فوتبال رو کوتاه می کند و دنبال پول نیست اقای دایی او دنبال استعداد می گردد ای کاش دایی همه کاره فوتبال ایران شود کی بهتر از اقای دایی

علیرضا 1 1 پاسخ 1398/2/6 -11:05

باسلام کی روش 8سال زحمت کشیده تا یه نظمی به تیم ملی داده و یه درصد کمی فوتبال اروپایی را وارد تیم ملی کرده بنظر من باید یه مربی بزرگ اروپایی ادامه بده تا ما بتونیم تو جام جهانی آینده و جام ملتهای آسیا آینده از الان برنامه ریزی کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم و انتخاب مربی ایرانی اینکه از رتبه بالاتر به رتبه پایین تر سقوط کنیم چون تجربیات و علمی که کلیزمن داره علی دایی و... ندارن و نمیتونن ایران را موفق کنن پس لطفا فقط مربی خارجی

بوعلی نیکنهاد 0 0 پاسخ 1398/2/6 -10:40

سلام استفاده از سرمربی ایرانی بسیار بهتر از خارجی است، بشرط آنکه از مدیریتش دفاع شود و بازیکن سالاری از ایران رخت بربندد. و هرکس به خود اجازه ندهد که در امور سرمربی دخالت نماید.

مهدی توسلی 3 3 پاسخ 1398/2/6 -09:50

بابا علی دایی بهترین گزینه است

کاربر ناشناس 1398/2/6 -11:17

فقط علی دایی

میری 1 0 پاسخ 1398/2/6 -09:18

هیچکدام

محمدرضاحسن خانی 2 0 پاسخ 1398/2/6 -06:06

بنظربنده مربی داخلی اگربهش میدان وفرصت کی رش رابده...+

مرتضی 2 2 پاسخ 1398/2/6 -00:45

لطفا یک مربی خوش اخلاق خارجی بیارید ،بعضی از مربیان خیلی عصبی هستن و از طرفی باز فنی پایینی دارن ،بنظر من مربیان اسپانیا و یا هلند بهترینن ،مردم سبک بازی هجومی و زیبا رو میپسندن

علی دهقانیپور 2 0 پاسخ 1398/2/6 -00:28

مربی خارجی قطعا بهتر. بشرطی که اختیارات بدن مثل کی روش.مربی های داخلی خوبی داریم ولی خب اجازه ی کار کردن نمیدن متاسفانه باجوسازیهایی که بوجود میارن.

هادی 1 2 پاسخ 1398/2/6 -00:07

به نظرمن باعلی دایی فوقش بتونیم نپال یامالدیو روببریم البته باحدود۱۷تاگل?

سعید معالی 0 4 پاسخ 1398/2/5 -23:23

بهتره آقای برانکو سرمربی بشود

شاهرخ 1 3 پاسخ 1398/2/5 -23:18

یورگن کلینزمن بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی کشورمونه...از هرلحاظ که بخواهی حساب بکنی یه سرو گردن بالاتر از دیگرونه...درضمن جنتلمنه??????

على 6 3 پاسخ 1398/2/5 -23:11

علی دایی را انتخاب کنید بهتره

احمدحاتمي 7 3 پاسخ 1398/2/5 -22:56

سلام به نظرم علي دايي يا يكي ديگه غيراز برانكو به درد تيم ملي ميخوره چون واقعا برانكو حيفه براي تيم ملي باتشكر

اسماعیل 7 6 پاسخ 1398/2/5 -22:54

اخه علی دایی با چ کارنامه ای میخواد بشه مربی تیم ملی .آزموده را آزمودن خطاست .بچه 10 سالم میفهمه علی دایی ب درد تیم ملی نمیخوره

امیر نظری سرشکه 4 1 پاسخ 1398/2/5 -22:53

آقا اگه کسی قبول نمیکنه من بیام تعارف نکنید دایی نیومد عمو میاد عمو نیومد امیر نظری سرشکه بیاد هههههههههههههه:)

امیر نظری سرشکه 2 0 پاسخ 1398/2/5 -22:53

آقا اگه کسی قبول نمیکنه من بیام تعارف نکنید دایی نیومد عمو میاد عمو نیومد امیر نظری سرشکه بیاد هههههههههههههه:)

حسام 3 3 پاسخ 1398/2/5 -22:52

کیروش رفت از کیروش یکی باید بالاتر بیاد نه امثال علی دایی برانکو قلعه نویی

جواد منصوری 2 2 پاسخ 1398/2/5 -22:51

سرمربی باید خارجی باشد تا کمتر در حواشی قرار بگیرد.یورگن کلینزمن

فدایی 7 7 پاسخ 1398/2/5 -22:50

علی دایی گزینه مناسبی هست

علی 3 4 پاسخ 1398/2/5 -22:46

ژووون‌ سرمربی فقط وطنی‌:)

حبیب 6 6 پاسخ 1398/2/5 -22:45

علی دائی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است.

عیدمحمدبهلکه 3 3 پاسخ 1398/2/5 -22:44

به نظرم دوباره همون کیروش را بخررررررین بیارین